• جمعه ١٠ مرداد ١٣٩٩-٢٣:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٤٨٤
پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهر تهران در در پی بروز حادثه برای پاکبانان در حین نظافت پل سیدخندان

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ای فوت پاکبانان در حین نظافت پل سیدخندان را تسلیت گفتند

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پیام های جداگانه ¬ای فوت پاکبانان در حین نظافت پل سیدخندان را تسلیت گفتند.
 متن پیام ها به شرح ذیل است: 
  
 مجید فراهانی عضو و رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در پیامی فوت یکی از پاکبانان در حین نظافت پل سیدخندان را تسلیت گفت.
امروز تهران یکی از خدمتگذاران زحمتکش و بی ادعای خود را که تمام تلاشش وقف پاکیزگی و نظافت شهرمی نمود را حین نظافت بزرگراه در روی پل سید خندان از دست داد و متاسفانه دو تن از همکاران ایشان نیز در این حادثه مصدوم شدند. این مصیبت را به خانواده محترم و عزادار،همکاران و دوستان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.
با توجه به اهمیت موضوع انتظار است شهردار منطقه و معاون محترم خدمات شهری شهرداری تهران ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده داغدار و دیگر پاکبانان حادثه دیده علت استفاده از نیروی انسانی در نظافت بزرگراه، تامین ایمنی کارگران و علت عدم استفاده از تجهیزات مکانیزه را بررسی و با عوامل سهل انگاری در بروز این سانحه برخورد کند.
دون شک پاکبانان زحمتکش نماد خدمت صادقانه و بدون چشم داشت در شهرداری تهران هستند و تامین امنیت، حفظ کرامت و شان این عزیزان وظیفه مدیریت شهری و یکایک ماست و در انجام این وظیفه هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.
 
مجید فراهانی 
عضو و رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی 
شورای اسلامی شهر تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: