• دوشنبه ٢٣ فروردين ١٤٠٠-٠٩:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١١٦٨
به پیشنهاد علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران؛

طرح دوفوریتی الزام شهردار تهران به تدوین کارنامه چهارساله در دستور کار شورا قرار گرفت / موظفیم به مردم بگوییم چه چیزی گرفتیم و چه چیزی تحویل دادیم

سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه طرح الزام شهردار تهران به منظور تهیه و ارائه سند کارنامه چهارساله مدیریت شهری به شورای اسلامی تهران خبر داد.

به گزارش معاونت ارتبابات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران گفت وظیفه و مسئولیت ما در مجموعه مدیریت شهری است که به مردم گزارش کنیم در شهریور ماه ۹۶ چه چیزی تحویل گرفتیم و در مرداد ماه ۱۴۰۰ چه چیزی تحویل خواهیم داد.

اعطا در تشریح  طرح دوفوریتی  "الزام شهردار تهران به منظور تهیه و ارائه سند کارنامه چهارساله مدیریت شهری" با اشاره به ضرورت ارایه گزارش مقایسه ای در حوزه های ماموریتی شهرداری تهران گفت : به نظر اینجانب و سایر همکاران شورا، همانگونه که شهردار تهران در شهریور ۹۶ بر مبنای مصوبه شورا سند تحویل و تحول بر مبنای عملکرد ۱۲ ساله شهرداری را تهیه و تقدیم شورا کرد، ضرورت دارد شهردار محترم سند تحویل و‌ تحول پایان دوره را تهیه و ارایه کند.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: باید در چارچوب یک صورت بندی مقایسه ای، توضیح داده شود چه تحویل گرفته شده است و چه تحویل داده خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: امروز (یکشنبه)، طرح دوفوریتی «الزام شهردار تهران به ارایه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران» را با امضای ۱۷ عضو شورا تقدیم مهندس هاشمی رییس محترم شورا کردیم.

به گفته اعطا، با توجه به دوفوریت پیشنهادی، این طرح به عنوان اولین دستور در جلسه علنی روز سه شنبه (٢۴ فروردین ماه) دستور مطرح می شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: