• سه شنبه ٢٤ فروردين ١٤٠٠-١٠:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١١٩٥
به پیشنهاد علی اعطا:

حناچی به ارایه سند تحویل و تحول ملزم شد

طرح دوفوریتی «الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری دوره پنجم» با ۱۷ رای تصویب شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح در صحن شورای شهر طرح را توضیح داد و گفت: شورای پنجم بعد از یک دوره ۱۴ ساله مدیریت پیوسته یک جریان سیاسی و فکری و سیاست ها و جهت گیری های تقریباً یکسان، کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این تغییر ناشی از اراده و خواست مردم ایجاد شد، اظهار داشت: رای مردم مبنی بر این بود که این رویکردهای جاری باید تغییر پیدا کند و شهر تهران به گونه‌ای دیگر اداره شود.

اعطا ادامه داد: این تغییر و اراده در انتخاب اعضای شورا، برنامه‌ها و شعارهایی که داده بودند متبلور شد و به تبع آن،  اراده مردم در شورا ، شهرداری و رویکرد مدیریت شهری و برنامه و بودجه شهرداری حاکم شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد : اعضای شورا در هفتمین جلسه دوره پنجم خود در تاریخ ۲۱ شهریور ۹۶ طرح دوفوریتی را تصویب کردند که بر اساس آن شهرداری تهران به تهیه و ارائه گزارش و سند تحویل و تحول مدیریت شهری حداکثر ظرف ۱۰۰ روز، ملزم شد .

وی با بیان اینکه شهردار وقت گزارش متناظری را تهیه و به شورا ارائه کردند،گفت سند تحویل و تحول سال ۹۶ می گفت ما چه چیزی را تحویل گرفتیم و سند تحویل و تحول سال ۱۴۰۰ می گوید ما چه چیزی را تحویل خواهیم داد.

وی ادامه داد: سند تحویل و تحول سال ۱۴۰۰ گزارش روتینی که جنبه تبلیغاتی دارد و روابط عمومی ها آن را تعیین می کنند نیست بلکه گزارش مستند و دیتا محور در حوزه های مختلف داری است که با صورت‌بندی مقایسه‌ای برای مخاطب قابل فهم باشد .

اعطا ادامه داد: این سند توسط شهردار تهران در صحن شورا ارائه خواهد شد و قابلیت انتشار پیدا خواهد کرد.

اعضای شورای شهر تهران بر این اساس به پیروز حناچی شهردار تهران مهلت دادند که تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ سند را تهیه تنظیم و به شورای شهر ارسال به در صحن علنی شورا قرائت کند.

3-286

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: