• سه شنبه ٢٠ ارديبهشت ١٤٠١-١١:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٢٥٥
کاشانی خواستار شد: 5-63

ضرورت ورود رئیس جمهور و هیات دولت به بحث عدم ساخت و ساز در حریم راه آهن مناطق 17 و 18

حبیب کاشانی با اشاره به اینکه با اقدامات شهرداری و راه آهن، مسیر قطارها در مناطق 17 و 18 به زیر زمین منتقل شده است اما هنوز 40 متر حریم راه آهن روی سطح زمین باقی مانده است و به علت حریم راه آهن، اجازه ساخت و ساز در این بافت ریزدانه به مردم داده نمی‎ شود. لذا از رئیس جمهور و هیات دولت خواستارم که به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی ضمن تبریک روز هلال احمر، با اشاره به وجود حریم راه آهن در مناطق 17 و 18 گفت: بیش از سه دهه است که رفت و آمد قطارها عامل مزاحمت برای مردم این مناطق بوده است که طی چند سال اخیر با اقدامات شهرداری و راه آهن، مسیر قطارها به زیر زمین منتقل شده است اما هنوز 40 متر حریم راه آهن روی سطح زمین باقی مانده است و به علت حریم راه آهن، اجازه ساخت و ساز در این بافت ریزدانه به مردم داده نمی‎ شود.
وی ادامه داد: این درحالیست که در این مناطق بافت فرسوده گسترده است و 13 هزار پلاک از مظلوم ترین و محروم ترین مردم تهران در این مناطق ساکن هستند و منطقه 17 با بیش از 4 هزار شهید، دارالشهدای تهران است.
کاشانی افزود: لذا از رئیس جمهور و هیات دولت خواستارم که به این موضوع رسیدگی کنند.
پرویز سروری نیز در همین راستا متذکر شد: شایسته نیست که حاکمیت در موضوعات غیر قابل توجیه گیر کند. هیچ توجیهی ندارد که حریم راه آهن روی زمین حفظ شود! بهتر است جلسه ای برگزار شود و این موضوع بصورت جدی پیگیری شود.
 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: