• سه شنبه ٢٠ ارديبهشت ١٤٠١-١٣:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٢٥٨
مهدی عباسی تاکید کرد: 8-63

توجه به ساخت بیمارستان در طرح ملی مسکن/ الزام شهرداری به آمادگی در پیشگیری و مقابله با بیماری‌های واگیردار

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بر لزوم آمادگی سازمان مدیریت بحران برای پیشگیری و مقابله با بیماری‌های واگیردار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا طی تذکری در شصت و سومین جلسه شورا  به مناسبت هفته سلامت با طرح سوالی به کمبود تخت بیمارستانی در تهران اشاره داشت و افزود: مسئولان اعلام کردند که در تهران تخت بیمارستانی کم داریم. بنابراین باید از دولت پرسید که در طرح مسکن ملی آیا به ساخت بیمارستان برای واحدهای مسکونی توجه کرده است یا نه؟
وی با بیان این‌که تقویت کیفیت و تنوع خدمات درمانگاه‌های شهرداری باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: لازم است سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پیشگیری و مقابله با بیماری‌های واگیردار برای احتمالات در آینده آماده باشد و همچنین معاونت اجتماعی شهرداری در عرصه فرهنگی فعالیت‌های متنوعی برای ارتقاء سلامت مردم انجام دهد.
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران افزود: لازم است شورا  مصوبه‌ای در حوزه سلامت با توجه به نیازهای فعلی شهرداری داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به هشت شوال سالروز تخریب بقعه ائمه ابراز امیدواری کرد که سازمان زیباسازی و معاونت فرهنگی با اقدامات لازم و کافی این روز را گرامی بدارند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: