• پنج شنبه ٢٢ ارديبهشت ١٤٠١-١١:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٢٧٠
بازدید عضو شورا و نماینده مردم تهران در مجلس از چند بوستان مادر و کودک:

نیاز هر محله به حداقل یک بوستان مناسب سازی شده برای مادر و کودک

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران به همراه عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از چند بوستان مادر و کودک در شهر تهران بازدید و از روند آزمایشی این پارک‌ها مطلع شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران زهرا شمس احسان رئیس کمیته اجتماعی شورا به همراه فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی بازدیدی از روند آزمایشی چند بوستان مختص مادر و کودک قرار گرفت و گفت: هر محله حداقل به یک بوستان مناسب سازی شده برای مادر و کودک نیاز دارد و این دغدغه های مادران را باید مدیریت شهری در اسرع وقت مرتفع سازد.

شمس احسان گفت: مبحث بوستان مادر و کودک در راستای یکی از اهداف و سیاست های شورای شهر و شهرداری تهران برای تمامی بوستان‌ها و پارک‌های تهران پیش بینی شده ومبنا و نظر به این صورت بوده تا تمامی بوستان‌ها مناسب سازی شود و مادران به همراه فرزندانشان احساس آرامش و امنیت خاطر داشته باشند.

وی در ادامه گفت: در تهران ۳۵۲ محله وجود دارد و این طرح در ۲۷ بوستان شهر تهران به صورت آزمایشی انجام گرفته است و حتما دارای نقاط ضعف و قوت است و ما نیاز داریم تا به یک مدل و الگوی مناسب برای هر منطقه به صورت ویژه نزدیک شویم تا در این راستا رضایتمندی مردم را به نحو احسن جلب کنیم.

در پایان فاطمه قاسم پور عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طی بازدیدی که امروزبه همراه مدیریت شهری از چند منطقه شهر تهران انجام شد از روند آزمایشی بوستانهای مختص مادرو کودک قرار گرفتم و شهر باید برای ارائه خدمات تفریحی و رفاهی برای مادران و کودکان آماده باشد و اتاق های را هم برای مادرانی که فرزندان کوچک دارند تعبیه شده بود تا نیاز های مادر و کودک نیز مرتفع شود و به شخصه صحبتهای که با مادران در این چند منطقه داشتم شاهد رضایتمندی آنها بودم که این اقدام بسیار مبارک را به مجموعه مدیریت شهری تبرک میگویم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: