• سه شنبه ٣١ خرداد ١٤٠١-١٥:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٥٠٣
اقراریان خواستار شد: 12-72

نحوه نظارت شهرداری بر تاکسی های اینترنتی چگونه است؟

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا ضمن تذکر درخصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی، خواهان رفع ابهام شهرداری درخصوص نظارت بر تاکسی های اینترنتی شد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در هفتاد و دومین جلسه شورا ضمن بزرگداشت شهید چمران، خطاب به شهردار تهران متذکر شد: برخی رسانه ها پرسش می کنند که تذکرات اعضای شورا خطاب به شهرداری به چه نتایجی می رسد؟ 
وی افزود: صبر بعضی اعضا آستانه ای دارد و با افزایش تعداد تذکرات و قانع کننده نبودن پاسخ ها و عدم پیگیری موضوعات، شورا می تواند از سایر ابزارهای خود برای پیگیری تذکرات استفاده کند.
اقراریان یادآور شد: درخواست شورا از شهرداری اینست که مسئله را تا حصول نتیجه پیگیری کند و آن را به شورا گزارش کند. تعاملات شهرداری با شورا حداقل در حوزه اینجانب قابل قبول نیست.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا سپس در خصوص تاکسی های اینترنتی اظهار داشت: اخیرا شاهد افزایش نرخ کرایه و گزارش های شهروندان از تخلفات رانندگان تاکسی های اینترنتی هستیم که این موضوع سبب نارضایتی شهروندان شده است.
وی گفت: لذا با عنایت ماده 8 دستورالعمل نظارت بر چگونگی عملکرد ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافری: در صورتی که تخلفات ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر دارای پروانه کسب، از تخلفات احساء شده ذیل فصل 8 قانون نظام صنفی مانند گران فروشی و.. باشد، شهرداری یک نسخه از گزارش تخلف را همراه با مستندات پرونده، به اتحادیه ارجاع نموده و یک نسخه را بایگانی خواهد نمود. به گفته عضو شورا گزارش شهرداری در حکم گزارش بازرس بوده  و شهرداری مکلف به نظارت بر عملکرد تاکسی های اینترنتی است. ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر موظف به ارائه اطلاعات مورد نیاز به شهرداری هستند و شهرداری باید این اطلاعات را پردازش کند و رد صورت مشاهده هرگونه تخلف وفق قانون عمل نماید.
اقراریان خاطر نشان ساخت:حال باید نسبت به این دلایل افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی و نحوه نظارت شهرداری بر عملکرد تاکسی های اینترنتی رفع ابهام صورت بگیرد و پاسخ به شورا ارسال شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: