• پنج شنبه ٢ تير ١٤٠١-١٤:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٥٢٣
در بازدید عضو شورا از منطقه 15 بررسی شد:

سرانجام ساماندهی معتادان در محله رضویه/ وعده‌های پلیس و‌ شهرداری محقق شد؟

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدیدی از منطقه 15 با اشاره به جانمایی زمین برای احداث کلانتری رضویه تاکید کرد: همزمان ساماندهی و نوسازی گرمخانه خاوران و اختصاص به آسیب دیدگان دارای سن 60 سال به بالا و جلوگیری از تردد آنها در سطح محله در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران چندی پیش ناصر امانی عضو شورای شهر تهران از محله رضویه واقع در منطقه 15 بازدید کرد. محله‌ای که بزرگ‌ترین معضل آن حضور پرقدرت معتادان متجاهر در منطقه‌ای به نام کوه‌سنگی تحت تاثیر گرم‌خانه خاوران بود. 
اعتیاد اما تنها آسیب ناشی از حضور معتادان در این محله نبود؛ سرقت‌های متعدد و ناامنی سبب شده بود، اهالی جرات حضور در معابر و خیابان‌ها را نداشته باشند. همزمان مراکز خرید و مبادله ضایعات و ایجاد نقاط بی‌دفاع شهری در مسیر بزرگراه نجفی رستگار عامل دیگر تقویت حضور معتادان متجاهر در این منطقه شده بود.
 با وجود آنکه رییس پلیس تهران بزرگ حضور معتادان و ناامنی‌های ناشی از حضور این افراد را تکذیب کرد اما اهالی محله با امضای طوماری چند صد نفری، موضوع را که در صحن شورا از سوی امانی نقل شود بود، تایید کردند. در نهایت بعد از این تذکر؛ شهرداری تهران به همراهی پلیس نیروی انتظامی توانست حضور معتادان را ساماندهی کند. 
امروز اول تیرماه، ناصر امانی بار دیگر از محله رضویه بازدید کرد تا جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی شهرداری تهران قرار بگیرد. 
او در توضیح جزییات بازدید خود از این محله گفت:  محل کوه سنگی از حضور معتادان پاک شد و  سرقت و ناامنی در سطح محله به طور چشمگیری کاهش پیدا کرد. همچنین واحدهای غیرمجاز خرید ضایعات مستقر در تقاطع اتوبان نجفی رستگار و بزرگراه امام رضا ساماندهی شد.
امانی با اشاره به جانمایی زمین برای احداث کلانتری رضویه تاکید کرد: همزمان ساماندهی و نوسازی گرمخانه خاوران و اختصاص به آسیب دیدگان دارای سن 60 سال به بالا و جلوگیری از تردد آنها در سطح محله در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد. 
این عضو شورا خبر از آغاز پروژه دسترسی محله رضویه به اتوبان نجفی رستگار از طریق زیرگذر خیابان شورای جنوبی داده و گفت: تملک املاک معارض در محله از جمله سه ملک تقاطع خیابان شهید اسکندرزاده و شهید اعرابی و همچنین ملک‌های معارض لاین کندرو جنب زیرگذر شورا از اقداماتی است که شهرداری منطقه وعده انجام داده است. 
امانی با بیان اینکه نخاله‌های ساختمانی حاشیه بزرگراه امام رضا و همچنین جاده غنی آباد به ورامین جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: دسترسی محله از طریق میدان شهید سرلک به اتوبان نجفی رستگار برقرار و ساماندهی وانت های دوره گرد در محله به طور جد پیگیری می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: