• شنبه ٨ مرداد ١٤٠١-٠٩:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨١٦
نادعلی خبر داد:

از بررسی لایحه تأسیس سازمان مدیریت آب های سطحی تا حضور مدیرکل انتقال خون استان تهران در دستور کار شورای پایتخت

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه لایحه "تاسیس سازمان مدیریت آب های سطحی شهر تهران" خبر داد.

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع‏ رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری هشتاد و دومین جلسه شورا اظهار داشت: این جلسه در روز یکشنبه نهم مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار شورا برگزار می‌شود.
وی گفت: در آغاز این جلسه محمد مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران به مناسبت روز اهدای خون در صحن شورا حاضر شده و گزارشی در خصوص فعالیت ها و اقدامات انجام شده در شهر تهران ارائه می‌کند و سپس سیزدهمین صورتجلسه نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نادعلی در ادامه افزود: همچنین در این جلسه طرح الزام شهرداری تهران به ارایه طرح جامع زیباسازی شهر و لایحه تایید حساب تمرکز وجوه درآمد بیست و سه سازمان و شرکت شهرداری تهران نیز بررسی خواهند شد.
سخنگوی شورا در پایان متذکر شد:انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت نظارت و حین انجام کار و وظایف و عملیات هیات عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و لوایح اصلاح اساسنامه ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران و تأسیس سازمان مدیریت آبهای سطحی شهر تهران نیز بررسی خواهند شد‌.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: