• سه شنبه ١١ مرداد ١٤٠١-١٧:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٦٥
آخوندی در هشتاد و سومین جلسه شورای شهر: 13-83

مدیریت پنجم شهری گزارشی از عملکرد مالی خود ارائه نداد/ برخی با فرافکنی به دنبال شانه خالی کردن از مسوولیت اند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر عدم ارائه گزارش عملکرد مالی مدیریت پنجم شهری در چهار سال گذشته تاکید کرد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در چهار سال دوره مدیریت پنجم شورای شهر هیچ ‌گزارشی از عملکرد مالی این دوره قرائت نشده است، گفت: در مجموع عمر مدیریت پنجم شهری ١۴ گزارش حسابرسی در صحن شورای پنجم قرائت شد که با بررسی  مستندات و تاریخ جلسات صحن، این گزارشات مربوط به سال های ٩٣و ٩۴ بوده و عملا هیچ گزارشی از عملکرد مناطق ٢٢گانه، سازمان ها و شرکت ها در  سال های  ٩۶ تا ٩٩ در صحن شورای پنجم ارائه نشده است.
آخوندی اضافه کرد: ارائه گزارش حسابرسی یکی از مسولیت های قانونی مدیریت شهری است اما متاسفانه شورای شهر در دوره قبل هیچ گزارش عملکردی در صحن به مردم ارائه نکرد و صرفا با فرافکنی رسانه ای و فضاسازی به دنبال شانه خالی کردن از این مسوولیت است. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد که مدیران قبل با بازی رسانه ای به مردم دروغ می‌گویند. 
آخوندی گفت: با تلاش تمامی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه اعم از  دبیر کمیسیون، کارشناسان و کمیته های زیر مجموعه و حسابرسان رسمی توانستیم کار انجام نشده شورای پنجم را به پایان برسانیم. تمامی گزارش های حسابرسی تا پایان سال ٩٩  به تفکیک در صحن شورا قرائت خواهد شد که امروز گزارش حسابرسان رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی  «شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر»،  «سازمان میادین میوه و تره بار» و  « سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی»، برای سالهای مالی ١٣٩۶ لغایت ١٣٩٩، با حضور رئیس سازمان یا معاونین مربوطه در صحن شورا قرائت شد.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: