• شنبه ١٥ مرداد ١٤٠١-١٦:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٨٤
نایب رئیس شورای شهر تهران:

عملکرد مترو در سرویس دهی مراسم های میلیونی قابل تقدیر است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با قابل تقدیر دانستن اهمیت مترو تهران در کاهش آلودگی هوا بر ضرورت توجه تمامی دستگاهها برای داشتن مترو کارآمد برای افزایش رفاه حال شهروندان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز شنبه 15 مردادماه 1401 با حضور در شرکت بهره برداری متروی تهران از روند اجرای برنامه های مترو در دوره ششم شورای شهر تهران بازدید کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر اهمیت حمل و نقل ریلی درون شهری در کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک گفت: شهر تهران در حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد و از این جمعیت نزدیک به 2 میلیون نفر به صورت روزانه از مترو برای رسیدن به مسیرهایشان بهره می برند از این روی توجه به این حوزه تاثیر بالایی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان دارد.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: این مدل حمل و نقلی در تمامی دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است و تقریبا تمامی شهرهای دنیا برای سرویس دهی بهتر به شهروندانشان توجه ویژه ای به مترو دارند و بیشترین هزینه های مدیریت حمل و نقل درون شهری را به این حوزه اختصاص می دهند که شهر تهران نیز از این حوزه مستثنی نیست.

وی به مصوبات شورای شهر تهران در خصوص مترو تهران اشاره کرد و گفت: طبق نظرسنجی انجام شده مهمترین دغدغه شهروندان از مدیریت شهری کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک بوده است و اعضای شورای شهر تهران در دوره ششم نیز از همان ابتدا توجه خود را بر این خواسته شهروندان محترم معطوف داشته و با حساسیت بالایی این موضوع را دنبال می کند.

سروری با قابل تقدیر خواندن تلاش های پرسنل مترو اظهار داشت: همگی شاهد حضور میلیونی شهروندان در مراسم هایی همچون عید سعید غدیر و سلام فرمانده بودیم و جا به جایی این انبوه جمعیت، عملکردی قابل تقدیر بود که با کمترین مشکل شهروندان توانستند به مسیر های خود دسترسی پیدا کنند و عملا بدون مترو کنترل این حجم جمعیت در شبکه حمل و نقل درون شهری قابل انجام نبود.

وی ادامه داد: امروز دغدغه مندی مدیریت شهری و مجموعه پرسنل و مدیریت مترو شهرداری تهران در ارائه خدمات درخور شان شهروندان به خوبی مشهود است و امیدواریم که با حمایت های خوب دولت انقلابی که از ابتدای تشکیل شورای ششم شهر تهران داشته بتوانیم هرچه سریعتر مشکلات و موانع را برطرف کرده تا شهروندان شاهد سیر شتابنده خدمات رسانی هرچه مطلوب تر توسط مترو باشند.

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: البته حرکت کند چند ساله، سبب شده است که سرعت بخشیدن به کار در این حوزه با سختی های فراوانی مواجه باشد لیکن با همیت خوبی که در مجموعه شورای شهر، شهرداری تهران و دولت انقلابی وجود دارد می توان نوید تحول شهروندمدار را در این حوزه داشت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: