• شنبه ٢٤ خرداد ١٣٩٩-١١:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٩٩٣
در دویست و بیستمین جلسه شورا صورت می گیرد؛

از بررسی طرح تسهيلات تشويقي در برابر آسيب هاي ناشي از كرونا تا الزام شهرداري به ساماندهي واحدهاي مسكوني در پهنه هاي مجاز

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیستمین جلسه شورا بررسی طرح¬هایی همچون تسهيلات تشويقي حمايت از اقتصاد شهري و جهش توليد در برابر آسيب هاي ناشي از شيوع ويروس كرونا در شهر تهران تا الزام شهرداري تهران به ارائه لايحه ساماندهي و تعيين تكليف استـفاده موقت اداري و خدماتي از واحدهاي مسكوني در پهنه هاي مجاز مـطابق طرح تفـصيلي كه در شرايط فعـلي مورد بهـره برداري قـرارمي‌گيرند را در دستور کار خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور  بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیستمین جلسه شورا در روز یکشنبه بیست و چهارم خرداد ماه از ساعت 8:45 الی 12در محل تالار شورا برگزار میشود

جلسه فردا با نطق پیش از دستور آقای محمد سالاری ، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران ، آغاز خواهد شد.

ارائه گزارش توسط آقاي محمدرضا مهدي زاده، مدير كل محترم انتقال خون استان تهران، به مناسبت روز جهاني اهدا كننده خون و اقدامات انجام شده در شهر تهران دستور دیگر این جلسه خواهد بود.

در این جلسه همچنین ادامه بررسی لایحه « چگونگي تعيين ارزش معاملاتي ساختمان موضوع تبصره (11) ماده (100) قانون شهرداري» از سر گرفته خواهد شد.

در ادامه این جلسه بررسی طرح های  « تسهيلات تشويقي حمايت از اقتصاد شهري و جهش توليد در برابر آسيب هاي ناشي از شيوع ويروس كرونا در شهر تهران » و نیز طرح « الزام شهرداري تهران به ارائه لايحه ساماندهي و تعيين تكليف استـفاده موقت اداري و خدماتي از واحدهاي مسكوني در پهنه هاي مجاز مـطابق طرح تفـصيلي كه در شرايط فعـلي مورد بهـره برداري قـرارمي‌گيرند» و همچنین طرح « تعيين حريم آثار هنري در محوطه هاي عمومي سطح شهر تهران » در  دستور  قرار خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه  بررسی لایحه « برنامه عملياتي ايمن‌سازي ساختمان هاي نا ايمن بلند مرتبه شهر تهران ( اعم از مسكوني و غير مسكوني ) و رفع خطر احتمالي» و نیز بررسی  لایحه « تعيين بهاي خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضايي و انتظامي در خصوص تصاوير دوربين‌هاي كنترل ترافيك شهر تهران» در دستور قرار خواهد گرفت.

در این جلسه همچنین صورتجلسه های چهلم و چهل­ویکم جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران از دیگر مواردی است که بررسی خواهد شد.

در ادامه این جلسه 3 پلاک ثبتی از حیث تشخیص باغ یا غیر باغ بودن نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: