• دوشنبه ٢ تير ١٣٩٩-١١:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠٨٢
در دویست و بیست و دومین جلسه شورا بررسی می شود؛

از الزام شهرداری به نصب تابلوهای ناشران و کتابفروشی ها تا اصلاح اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و دومین جلسه شورا بررسی طرح « الزام شهرداری تهران به نصب تابلوهای ناشران و کتابفروشی ها در مناطق 22گانه شهر تهران» و نیز بررسی لایحه «تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی در خصوص تصاویر دوربین های کنترل ترافیک شهر تهران» در دستور خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران دویست و بیست و دومین جلسه شورا، در روز سه شنبه سوم تیر ماه 1399 از ساعت8:30 لغایت 12 در محل تالار اصلی شورا برگزار می-شود.
آغاز جلسه فردا با ارائه گزارش حامد حسینی رابط  منطقه 2 و دبیر شورایاری محله شهرک قدس در خصوص ظرفیت ها، توانمندی ها، نیاز ها ، مشکلات و مسائل فرهنگی و اجتماعی آن منطقه همراه خواهد بود.
در ادامه جلسه مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی نطق پیش از دستور خود را قرائت خواهد کرد. 
در  جلسه فردا ادامه  بررسی طرح «تعیین حریم آثار هنری در محوطه های عمومی سطح شهر تهران» از سر گرفته خواهد شد. 
همچنین دراین جلسه طرح «الزام شهرداری تهران به نصب تابلوهای ناشران و کتابفروشی ها در مناطق 22گانه شهر تهران» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بررسی  لایحه « برنامه عملیاتی ایمن سازی ساختمان های نا ایمن بلند مرتبه شهر تهران(اعم از مسکونی و غیر مسکونی)و رفع خطر احتمالی»، نیز  از دیگر دستورهای جلسه خواهد بود.
در ادامه این جلسه بررسی لایحه  «تعیین بهای خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضایی و انتظامی در خصوص تصاویر دوربین های کنترل ترافیک شهر تهران» نیز در دستور قرار خواهد گرفت.
بررسی صورتجلسه های چهلم و چهل  و یکم جلسه كميسيون نامگذاري و تغيير نام اماكن و معابر عمومي شهر تهران از دیگر مواردی است که بررسی خواهد شد.
در ادامه این جلسه 4 پلاک ثبتی از حیث تشخیص باغ یا غیر باغ بودن نیز مورد بررسی  قرار خواهد گرفت.
در این جلسه همچنین بررسی طرح «اصلاح اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران» و نیز 
طرح «نظام نامه انتخاب و ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران» نیز از دستورهای دیگر جلسه دویست و بیست و دوم خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: