• شنبه ١٥ شهريور ١٣٩٩-٠٨:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٨٣٦
در دویست و سی و چهارمین جلسه شورا صورت می‎گیرد:

تعیین اعضای کمیسیون‎های شورای اسلامی شهر تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و چهارمین جلسه اعضای کمیسیون‎های تخصصی و ششگانه شورا را تعیین می‎کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران  دویست و سی و چهارمین جلسه شورا، در روز يكشنبه شانزدهم شهريور ماه 1399 از ساعت8:45  لغایت 12 در محل تالار اصلی شورا برگزار می شود.

این جلسه با نطق پيش از دستور بشير نظري رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورا، علی اعطا سخنگوی شورا و سید محمود میرلوحی رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا آغاز خواهد شد.

در ادامه این جلسه طی دستور اول، اعضای کمیسیونهای شورای اسلامی شهر تهران(سال چهارم/ دوره پنجم)  در اجرای تبصره دوم، ذیل ماده دوم دستور العمل شرح وظایف، تعداد و چگونگی اداره کمیسیونهای شورای اسلامی شهر، مصوب 10/12/85  شورای عالی استانهاتعیین میشوند.

همچنین در ادامه سید حسن رسولی، خزانهدار شورا گزارشی در خصوص حسابهای درامد و هزینه ها شهرداری تهران در تیرماه و چهار ماهه سال 1399 گزارشی را ارائه میکند.             

 بررسی یک فوریت طرح «اصلاح رویهها و فرایندهای حاکم بر نحوه انجام فعالیت های خدمات شهری و نحوه حمایت از خانواده های متوفیان» دستور دیگر این جلسه خواهد بود.                                                                       

 در ادامه  بررسی طرح « نظام نامه انتخاب، ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران» و همچنین لایحه «حذف بند (8) قسمت (ج) پیوست شماره (2) متن نهایی مصوبه اصلاحی و تنقیحی مرتبط با ساماندهی وضعیت سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری تهران» در دستور قرار خواهد گرفت.بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به تهیه رمزینه پاسخ سریع برای آثار معماری ارزشمند معاصر، بافت و بناهای تاریخی و گردشگری و مکان رویدادهای شهر تهران» دستور دیگر جلسه فردا خواهد بود. 

 در ادامه لایحه «سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران» و  همچنین طرح «الزام شهرداری تهران به تاسیس موزه کودکان شهر تهران» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.         

انتخاب یک کارشناس متخصص در امور فنی و شهرسازی جهت عضویت در ستاد هماهنگی کمیسیون های ماده صد موضوع بند(ب) تبصره پنجم با توجه به پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و معماری و همچنین انتخاب یک نماینده از اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا موضوع بند دوازدهم ذیل ماده سوم مصوبه (طرح حمایت از بنیاد خانواده) با توجه به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از دیگر دستورهای جلسه فردا خواهد بود

در  این جلسه همچنین صورتجلسه چهل و دومین، چهل و سومین و چهل و چهارمین  جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: