• شنبه ٥ مهر ١٣٩٩-١٢:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩١١٧
در دویست و سی و نهمین جلسه شورا صورت می‌گیرد:

بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به تاسیس موزه کودکان شهر تهران»

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و نهمین جلسه شورا بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به تاسیس موزه کودکان شهر تهران» را در دستور خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و سی و نهمین جلسه شورا، در روز یکشنبه ششم مهر ماه 1399 از ساعت ۸:45 لغایت ۱۲ در محل تالار اصلی شورا برگزار می‎شود.
 
این جلسه با نطق پيش از دستور حسن خليل آبادي رییس کمیته میراث فرهنگی  و زهرا صدر اعظم نوري رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران  آغاز خواهد شد.
در این جلسه ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص « سند راهبردي توسعه منابع انساني شهرداري  تهران » از سر گرفته خواهد شد.
در ادامه  سيد حسن رسولي خزانه‎دار شورا گزارش خود را در خصوص حساب‌هاي درآمد و هزينه شهرداري تهران در مرداد ماه و 5 ماهه سال 1399 ارائه می‎کند.
سپس بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به تاسیس موزه کودکان شهر تهران»  در دستور قرار خواهد گرفت.
در ادامه انتخاب یک کارشناس متخصص در امور فنی و شهرسازی جهت عضویت در ستاد هماهنگی کمیسیون‎های ماده صد موضوع بند(ب) تبصره پنجم با توجه به پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و معماری و همچنین انتخاب یک نماینده از اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا موضوع بند دوازدهم ذیل ماده سوم مصوبه (طرح حمایت از بنیاد خانواده) با توجه به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از دیگر دستورهای جلسه فردا خواهد بود.
در این جلسه همچنین صورتجلسه چهل و دومین، چهل و سومین و چهل و چهارمین  جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.
همچنین لايحه شهردار محترم تهران در خصوص « معرفي كارشناسان و اعضاي پيشنهادي شوراي سازمان‎ها و مجمع شركت نوسازي عباس آباد» موضوع انتخاب 2 نفر كارشناس متخصص جهت عضويت در شوراي سازمان املاك و مستغلات شهرداري تهران در اجراي بند "د" ذيل ماده هشتم (8)  اساسنامه شركت مذكور بررسی و قرائت گزارش كميسيون (برنامه و بودجه) انجام خواهد شد.
سپس لايحه شهردار محترم تهران در خصوص «معرفي كارشناسان و اعضاي پيشنهادي شوراي سازمان‎ها و مجمع شركت نوسازي عباس آباد»، «موضوع انتخاب 2 نفر كارشناس متخصص جهت عضويت در شوراي سازمان سازمان سرمايه‎گذاري و مشاركت‎هاي مردمي شهر تهران »در اجراي بند "د" ذيل ماده هشتم (8)  اساسنامه شركت مذكور بررسی و قرائت گزارش كميسيون (برنامه و بودجه ) صورت می‎گیرد.
 در پایان این جلسه  بررسي گزارش حسابرس رسمي شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص حسابرسي «سازمان املاك و مستغلات شهرداري تهران براي سال مالي 1393» و قرائت گزارش كميسيون اصلي ( برنامه و بودجه ) نیز در دستور قرار خواهد گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: