• شنبه ٨ آذر ١٣٩٩-١٦:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٧٣٤
در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورا صورت می‌گیرد:

بررسی « نظام نامه مشاركت و تعامل تشكل هاي غير دولتي و مديريت شهري»

جلسه شورای شهر تهران فردا ۹ آذرماه تشکیل خواهد شد و در این جلسه اعضای طرح و لوایح متعددی از جمله طرح «نظام نامه مشاركت و تعامل تشكل هاي غير دولتي و مديريت شهري » را در دستور کار دارند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورا در روز یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ برگزار می‌شود.

در آغاز این جلسه بررسي طرح « نظام نامه مشاركت و تعامل تشكل هاي غير دولتي و مديريت شهري » و قرائت گزارش كميسيون اصلي ( فرهنگي،اجتماعي ) در دستور کار قرار میگیرد.

بررسي لايحه شهردار تهران در خصوص « معرفي 1 نفر از كاركنان رسمي شهرداري تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذيحساب» بررسی شده و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت خواهد شد.

سپس بررسی طرح « نحوه انتخاب حسابرس و حسابرسي از شهرداري ، سازمانها ، شركتها و موسسات وابسته و تابعه » و قرائت گزارش كميسيون (برنامه و بودجه ) صورت می‌پذیرد.

در ادامه طرح « تعيين حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عمليات حسابرسي سال 1399 شوراي اسلامي شهر تهران و شهرداري تهران و سازمان ها و شركت هاي وابسته به آن » بررسی شده و گزارش كميسيون (برنامه و بودجه ) قرائت می‌شود.

همچنین در این جلسه گزارش حسابرس رسمي شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص حسابرسي « سازمان بهشت زهرا (س) براي سال مالي 1393 » و قرائت گزارش كميسيون اصلي ( برنامه و بودجه ) ارائه می‌شوند.

سپس گزارش حسابرس رسمي شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص حسابرسي « معاونت فني و عمراني شهرداري تهران براي سال مالي 1393 » و گزارش كميسيون اصلي ( برنامه و بودجه ) ارائه خواهند شد.

همچنین در این جلسه پنج مورد پلاک ثبتی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

سپس بررسي لايحه شهردار تهران در خصوص « طرح بهره برداري از پياده روها » و قرائت گزارش كميسيون (برنامه و بودجه ) در دستور کار قرار می‌گیرند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: