• شنبه ١٥ آذر ١٣٩٩-١٢:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٨١١
در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورا صورت می‎گیرد:

انتخابات عضویت در شعب ده‎گانه کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری‎ها

اعضای شورا در دویست و پنجاه و سومین جلسه علنی خود انتخابات عضویت در شعب ده‎گانه کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری‎ها را دستور کار خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و پنجاه و سومین جلسه علنی شورا در روز یکشنبه شانزدهم آذر از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲:۰۰ برگزار می‌شود.
این جلسه با نطق پیش از دستور زهرا نژاد بهرام و مرتضی الویری آغاز می‎شود.
سپس در دستور اول  ده نفر از اعضای شورا جهت عضویت در شعب ده‎گانه  کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری‎ها تا پایان دوره پنجم انتخاب می‎شوند.
همچنین انتخاب یک نفر از اعضای شورا به عنوان ناظر و انتخاب دو نفر صاحب نظر در اجرای بندهای (ه) و (د)ذیل ماده سوم مصوبه برنامه عملیاتی اقدامات و زمان بندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکت های خدماتی کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
در ادامه طرح اصلاح آیین‎نامه نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران و همچنین لایحه شهردار تهران در خصوص ساماندهی، حفاظت و احیای مجموعه گورستان‎های دولاب شامل پنج گورستان واقع در محدوده منطقه 14 با قرائت گزارش کمیسیون‎های (فرهنگی و اجتماعی- سلامت، محیط زیست و خدمات شهری- شهرسازی و معماری) بررسی خواهند شد.
در این جلسه طرح الزام شهرداری تهران به اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری که در حین انجام وظایف محوله به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داده‎اند. و طرح تعیین حسابرسان منتخب  شورا جهت انجام عملیات  حسابرسی سال 1399  شورای اسلامی شهر تهران ، شهرداری  و سازمان‎ها و شرکت‎های وابسته به آن مورد بررسی قرار گرفته و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت می‎شود.
سپس گزارش‎های حسابرس رسمی شورا در خصوص  سازمان بهشت زهرا و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی 1399 قرائت می‎شود. و لایحه شهردار تهران در خصوص  طرح بهره برداری از پیاده‎روها بررسی شده و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت می‎شود.
در ادامه مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برگزار شده و لایحه شهردار تهران درخصوص تعیین ضوابط کنترل آلاینده‎های هوا در پایانه‎های اتوبوسرانی و ترمینال‎ها بررسی شده و گزارش کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری قرائت خواهد شد.
در پایان این جلسه لایحه شهردار در خصوص اصلاح تبصره ذیل ماده واحده مصوبه« الزام شهرداری تهران به راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک از طریق بخش خصوصی» و همچنین لایجه شهردار در خصوص اصلاحیه تبصره یکم مصوبه ساماندهی مشارکت‎های اجتماعی در محلات بررسی شده و گزارش‎های کمیسیون‎های شهرسازی و معماری و فرهنگی و اجتماعی قرائت می‎شوند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: