• دوشنبه ١٧ آذر ١٣٩٩-١٢:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٨٤١
در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورا صورت می‎گیرد:

بررسی طرح الزامات و اولویت های بودجه سال 1400 شهرداری تهران

اعضای شورا در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه علنی به بررسی الزامات و اولویت های بودجه 1400 شهرداری تهران می‎پردازند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بینالملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورا در روز سشنبه هجدهم آذرماه 1399 از ساعت 8:45 لغایت 12 در تالار شورا برگزار میشود.

در آغاز این جلسه اعضای شورا به ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص ساماندهی، حفاظت و احیای مجموعه گورستانهای دولاب شامل پنج گورستان واقع در محدوده منطقه 14 میپردازند.

سپس یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه طرح تفصیلی ویژه منطقه 12 شهرداری تهران بررسی شده و همچنین طرح الزامات و اولویت های تدوین بودجه سال 1400 شهرداری تهران  بررسی میشود و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت خواهد شد.

همچننی طرح نظامنامه مشارکت و تعامل تشکلهای غیر دولتی و مدیریت شهری نیز با قرائت گزارش کمیسیون فرهنگی-اجتماعی بررسی میشود.

در ادامه طرح الزام شهرداری تهران به اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری که در حین انجام وظایف محوله به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست دادهاند. و طرح تعیین حسابرسان منتخب  شورا جهت انجام عملیات  حسابرسی سال 1399  شورای اسلامی شهر تهران ، شهرداری  و سازمانها و شرکتهای وابسته به آن مورد بررسی قرار گرفته و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت میشود.

همچنین در این جلسه گزارشهای حسابرس رسمی شورا در خصوص  سازمان بهشت زهرا و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی 1399 قرائت میشود. و لایحه شهردار تهران در خصوص  طرح بهره برداری از پیادهروها بررسی شده و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت میشود.

در ادامه مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برگزار شده و لایحه شهردار تهران درخصوص تعیین ضوابط کنترل آلایندههای هوا در پایانههای اتوبوسرانی و ترمینالها بررسی شده و گزارش کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری قرائت خواهد شد.

در پایان این جلسه لایحه شهردار در خصوص اصلاح تبصره ذیل ماده واحده مصوبه« الزام شهرداری تهران به راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک از طریق بخش خصوصی» و همچنین لایحه شهردار در خصوص اصلاحیه تبصره یکم مصوبه ساماندهی مشارکتهای اجتماعی در محلات بررسی شده و گزارشهای کمیسیونهای شهرسازی و معماری و فرهنگی و اجتماعی قرائت میشوند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: