• شنبه ٢٩ آذر ١٣٩٩-١١:٠٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٩٩٥
در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه صورت میگیرد:

بررسی طرح جبران عدم النفع مالکان قدیمی محدوده محله جماران در دستور کار شورای شهر

یک فوریت طرح" الزام شهرداری تهران به حفظ بافت ارزشمند معاصر و هویت معنوی محله جماران و جبران عدم النفع مالکان قدیمی محدوده طرح" در دستور کار جلسه آتی شورای شهر تهران قرار دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اعضای شورا فردا در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه بررسی یک فوریت طرح" الزام شهرداری تهران به حفظ بافت ارزشمند معاصر و هویت معنوی محله جماران و جبران عدم النفع مالکان قدیمی محدوده طرح" را در دستور کار دارند.

در ادامه جلسه سید حسن رسولی خزانه دار شورا گزارشی در خصوص حسابهای درامد و هزینه مهر و آبان ماه و 8 ماهه شهرداری تهران در سال 99 ارائه خواهند کرد.

همچنین در این جلسه طرح نظامنامه مشارکت و تعامل تشکلهای غیر دولتی و مدیریت شهری نیز با قرائت گزارش کمیسیون فرهنگی-اجتماعی بررسی میشود.

در ادامه اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات پسماند بررسی خواهد شد.

طرح الزام شهرداری تهران به اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری که در حین انجام وظایف محوله به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست دادهاند و نیز طرح " الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی در شهرداری تهران بررسی می شود.

سپس طرح تعیین حسابرسان منتخب  شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال 1399  شورای اسلامی شهر تهران ، شهرداری  و سازمانها و شرکتهای وابسته به آن مورد بررسی قرار گرفته و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت میشود.

همچنین در این جلسه گزارشهای حسابرس رسمی شورا در خصوص  سازمان بهشت زهرا و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی 1399 قرائت میشود. و لایحه شهردار تهران در خصوص  طرح بهره برداری از پیادهروها بررسی شده و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت میشود.

در ادامه مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برگزار شده و لایحه شهردار تهران درخصوص تعیین ضوابط کنترل آلایندههای هوا در پایانههای اتوبوسرانی و ترمینالها بررسی شده و گزارش کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری قرائت خواهد شد.

در پایان این جلسه نیز لایحه شهردار در خصوص " تعیین ضوابط کنترل آلاینده های هوا در پایانه های اتوبوسرانی و ترمینال ها بررسی خواهد شد

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: