• دوشنبه ١ دی ١٣٩٩-١٠:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٠٣٦
در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورا صورت می‌گیرد:

تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال 99 شورا و شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر تهران بررسی طرح تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال 1399 شورای اسلامی شهر تهران ، شهرداری و سازمان‎ها و شرکت‎های وابسته را در دستور کار دارند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اعضای شورا فردا در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه بررسی طرح الزام شهرداری تهران به اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری که در حین انجام وظایف محوله به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست دادهاند را در دستور کار دارند.

در ادامه جلسه طرح " الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی در شهرداری تهران بررسی می شود.

سپس طرح تعیین حسابرسان منتخب  شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال 1399  شورای اسلامی شهر تهران ، شهرداری  و سازمانها و شرکتهای وابسته به آن مورد بررسی قرار گرفته و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت میشود.

همچنین در این جلسه گزارشهای حسابرس رسمی شورا در خصوص  سازمان بهشت زهرا و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی 1399 قرائت میشود. و لایحه شهردار تهران در خصوص  طرح بهره برداری از پیادهروها بررسی شده و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت میشود.

در ادامه مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برگزار شده و لایحه شهردار تهران درخصوص تعیین ضوابط کنترل آلایندههای هوا در پایانههای اتوبوسرانی و ترمینالها بررسی شده و گزارش کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری قرائت خواهد شد.

سپس لایحه شهردار در خصوص " تعیین ضوابط کنترل آلاینده های هوا در پایانه های اتوبوسرانی و ترمینال ها بررسی خواهد شد.

در پایان انتخاب شش نفر نماینده شورا از شخصیت های صاحب نظر در حوزه های ماموریتی موضوع بند «چ» ذیل تبصره دوم اصلاحی مصوبه «اصلاحیه مصوبه اعطای نشان های شهروندی» و بررسی لایحه شهردار تهران موضوع انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در سازمان نوسازی شهر تهران در اجرای بند «د» ذیل ماده نهم اساسنامه شرکت مذکور بررسی شده و گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری قرائت می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: