• دوشنبه ١٥ دی ١٣٩٩-١١:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٢٦٤
در دویست و شصت و دومین جلسه شورا صورت می گیرد:

از بررسی طرح بهره‌برداری از پیاده‎ روها تا سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهران

اعضای شورای شهر در دویست و شصت و دومین جلسه علنی شورا طرح بهره‌برداری از پیاده‎روها را بررسی می‎کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بینالملل شورای اسلامی شهر تهران دویست و شصت و دومین جلسه شورا در سه شنبه 16 دی از ساعت 8:45 لغایت 12  برگزار میشود.

در آغاز این جلسه نطق پیش از دستور محمدجواد حقشناس و سپس بررسی لایحه شهردار تهران درخصوص "طرح بهره‌برداری از پیادهروها"بررسی شده و قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه صورت میگیرد.

همچنین در این جلسه مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برگزار شده و لایحه شهردار تهران درخصوص "تعیین ضوابط کنترل آلایندههای هوا در پایانههای اتوبوسرانی و ترمینالها" بررسی شده و گزارش کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری قرائت خواهد شد.

همچنین لایحه «بهره‌برداری از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی بوستانهای بزرگ مقیاس» بررسی خواهد شد.

در ادامه جلسه سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهران و انتخاب شش نفر نماینده شورا از شخصیت‌های صاحب نظر در حوزه‌های ماموریتی موضوع بند «چ» ذیل تبصره دوم اصلاحی مصوبه «اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی» بررسی می شود.

از سوی دیگر بررسی لایحه شهردار تهران موضوع انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در سازمان نوسازی شهر تهران در اجرای بند «د» ذیل ماده نهم اساسنامه شرکت مذکور و ارائه گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در دستور کار قرار میگیرند.

همچنین بررسی طرح « الزام شهرداری تهران به توجه به ظرفیتهای گردشگری در فرآیند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه‌های این طرح» و بررسی لایحه شهردار تهران درخصوص «مجوز واگذاری حق بهرهبرداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران» صورت خواهد گرفت.

در ادامه جلسه لایحه شهردار تهران درخصوص اصلاحیه «تبصره یکم مصوبه سازماندهی مشارکتهای اجتماعی در محلات» بررسی شده و گزارش کمیسیون فرهنگی و اجتماعی قرائت میشود.

همچنین در این جلسه  طرح «الزام شهرداری تهران به تسوعه و تجهیز ناوگان رفت و روب» و گزارش کمیسیون سلامت بررسی و قرائت خواهند شد.

در پایان نیز لایحه شهردار تهران موضوع انتخاب 2 نفر کارشناس متخصصجهت عضویت در مجمع عمومی شرکت نوسازی عباس آباد در اجرای ماده دهم اساسنامه شرکت مذکور بررسی میشود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: