• شنبه ١٨ بهمن ١٣٩٩-١١:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٦٣٤
در دویست و هفتادمین جلسه شورا صورت می‎گیرد:

از بررسی لایحه طرح مدیریت پسماند تا آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند

اعضای شورا در دویست و هفتادمین جلسه شورا به بررسی لوایحی از طرح مدیریت پسماند تا آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند می‎پردازند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بینالملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و هفتادمین جلسه علنی شورا در تاریخ یکشنبه ۱۹ بهمن ماه 1399 از ساعت 8:45 الی 12 در محل تالار شورا صورت میگیرد.

این جلسه با بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص «طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران» و بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به ایجاد لایه فعالیت های دانش بنیان و نو آورانه در شهر تهران» آغاز می‌شود.

سپس طرح «ایجاد اداره کل سلامت، ایمنی و محیط زیست شهر تهران» مورد بررسی قرار می گیرد.

در ادامه جلسه انتخاب شش نفر نماینده شورا از شخصیت‌های صاحب نظر در حوزه های ماموریتی موضوع بند (چ) ذیل تبصره دوم مصوبه «اصلاحیه مصوبه اعطای نشانهای شهروندی» و لایحه شهردار تهران در خصوص انتخاب دو نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در شورای سازمان نوسازی شهر تهران در اجرای بند «د» ذیل ماده نهم اساسنامه شرکت مذکور و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری مورد بررسی قرار میگیرند.

سپس طرح «الزام شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های گردشگری در فرآیند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه های این طرح» و ارائه گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری و بررسی لایحه  شهردار تهران در خصوص «مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران» و قرائت گزارش کمیسیون مشترک کمیسیونهای (سلامت، محیط زیست و خدمات شهری-فرهنگی و اجتماعی) بررسی خواهند شد.

همچنین طرح «اصلاح تبصره یک مصوبه ساماندهی مشارکت اجتماعی در محلات» بررسی می‌شود.

در ادامه بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به توسعه و تجهیز ناوگان رفت و روب» و بررسی لایحه شهردار تهران موضوع انتخاب ۲ کارشناس متخصص جهت عضویت در مجمع عمومی شرکت نوسازی عباس آباد در اجرای ماده دهم مصوبه اساسنامه شرکت مذکور در دستور کار قرار میگیرند.

در پایان نیز بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی کوه بی بی شهربانو» و بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند» صورت می‌گیرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: