• دوشنبه ٢٠ بهمن ١٣٩٩-١٢:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٦٧٢
در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورا صورت می‎گیرد:

ادامه بررسی لایحه «مجوز واگذاری حق بهره‎برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران»

اعضای شورا در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورا به بررسی ادامه لایحه شهردار تهران در خصوص «مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران» می‎پردازند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‎ الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و هفتادو یکمین جلسه علنی شورا در تاریخ سه‎ شنبه 21 بهمن ماه 1399 از ساعت 8:45 الی 12 در محل تالار شورا صورت می‎گیرد.
این جلسه با ادامه بررسی لایحه  شهردار تهران در خصوص «مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران» و قرائت گزارش کمیسیون مشترک کمیسیون‎های (سلامت، محیط زیست و خدمات شهری-فرهنگی و اجتماعی) آغاز خواهد شد.
سپس طرح «اصلاح تبصره یک مصوبه ساماندهی مشارکت اجتماعی در محلات» و طرح «الزام شهرداری تهران به توسعه و تجهیز ناوگان رفت و روب» مورد بررسی قرار می گیرند.   
همچنین طرح «الزام شهرداری تهران به ثبت میراث طبیعی کوه بی بی شهربانو» بررسی خواهد شد. 
در ادامه بررسی لایحه شهردار تهران با موضوع انتخاب ۲ کارشناس متخصص جهت عضویت در مجمع عمومی شرکت نوسازی عباس آباد در اجرای ماده دهم مصوبه اساسنامه شرکت مذکور و نیز بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «آیین نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند»در دستور کار قرار می‎گیرند.
سپس طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‎ های ساختمانی» و لایحه شهردار تهران در خصوص «اساسنامه‎ های 19 سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‎ های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان‎های شهرداری تهران» مورد بررسی قرار خواهند گرفت. 
همچنین لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» بررسی می‎شود.  
در پایان نیز لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» و در خصوص «ادغام دو معاونت برنامه‎‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» مورد بررسی قرار گرفته و صورتجلسه پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: