• دوشنبه ٢٤ خرداد ١٤٠٠-١٤:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٨٠٧
در سیصدو دومین جلسه شورا صورت می گیرد:

ادامه بررسی طرح الزام شهرداری به احداث پارکینگ

اعضای شورا در سیصد و دومین جلسه ادامه بررسی طرح الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران و پارکینگ های زیر سطحی با رویکرد مشارکتی را در دستور کار خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سیصد و دومین جلسه علنی شورا در روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۰ در صحن شورا برگزار می‌شود.
این جلسه با ادامه بررسی طرح الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران و پارکینگ های زیر سطحی با رویکرد مشارکتی آغاز می‌شود.
سپس مصوبات دستورالعمل چگونگی ارائه خدمات و تسهیلات به سالمندان، سازماندهی وضعیت استقرار مراکز خدمات دامپزشکی در محدوده شهر تهران، الزام شهرداری تهران به ایمن سازی عبور شهروندان از پل های عابر پیاده سطح شهر تهران و قرائت گزارش کمیسیون های مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
در ادامه دو فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص الحاق پرونده های توافقات فاقد پرونده ساختمانی به لیست پیوست (د) مصوبه طرح تفصیلی ویژه منطقه 22 ابلاغی و یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اجرای توافقنامه منعقده با آستان قدس رضوی در خصوص املاک موقوفه واقع در طرح های مصوب شهری به پلاک های ثبتی اصلی بخش ١١ تهران بررسی خواهند شد.
 
در مرحله بعدی لایحه شهردار تهران در خصوص اصلاح مصوبه الزام شهرداری تهران به تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه ها و محصولات یکبار مصرف پلاستیکی و جایگزین کردن مواد قابل بازیافت غیر پلاستیکی در کلیه مراکز وابسته به شهرداری تهران و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (سلامت محیط زیست و خدمات شهری)، لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند (عادی) با اصلاحات بعدی و قرائت گزارش کمیسیون های(سلامت محیط زیست و خدمات شهری برنامه و بودجه) مورد بررسی قرار می‌گیرند.
در ادامه بررسی صورت جلسات شصت و یکمین و شصت و دومین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران و بررسی طرح ایجاد سامانه واحد درخواست نظارت و پیگیری شهروندان و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (نظارت و حقوقی) در دستور کار قرار میگیرد.
همچنین لایحه شهردار تهران در خصوص اخذ مجوز تملک و تصویب معامله پلاک ثبتی از اراضی طرشت، قرائت گزارش مشترک کمیسیون های (برنامه و بودجه _نظارت و حقوقی)، لایحه شهردار تهران در خصوص اعطای مجوز جهت انعقاد قراردارد احداث و تکمیل پروژه های نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) در ادامه جلسه بررسی می‌شوند.
در پایان نیز بررسی گزارش حسابرسی رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی (سازمان ورزش و تندرستی شهرداری تهران برای سال مالی ١٣٩۴)و قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) در دستور کار قرار دارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: