• دوشنبه ٢١ تير ١٤٠٠-١٥:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٩٩١
در سیصد و دهمین جلسه شورا صورت می‎گیرد:

ادامه بررسی لایحه «دستورالعمل چگونگي فعاليت و فرآيند تهاتر در بازار الكترونيكي تهاتر منابع غير نقد شهرداري تهران»

اعضای شورا در سیصد و دهمین جلسه شورا، ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «دستورالعمل چگونگي فعاليت و فرآيند تهاتر در بازار الكترونيكي تهاتر منابع غير نقد شهرداري تهران» را در دستور کار قرار دارند.

 
 
 
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین ‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، سيصد و دهمین جلسه رســمي پنـجــمين دوره شـوراي اسـلامي شــهر تـهــران، در روز سه‌شنبه بيستم و دوم تيرماه سال1400 از ساعت 8:45  لغايت12در محـل تالار شورا برگـزار مي‌شود.
 
اعضا در آغاز جلسه، بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «دستورالعمل چگونگي فعاليت و فرآيند تهاتر در بازار الكترونيكي تهاتر منابع غير نقد شهرداري تهران» را ادامه می‌دهند.
سپس تقاضای «تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری املاک و مستغلات شهرداری تهران» و طرح «الزام شهرداری تهران به حفظ میراث طبیعی در بخشی از اراضی حریم جنوبی رشته کوه توچال را بررسی می‌کنند.
در ادامه طرح «الزام شهرداری تهران جهت احداث بنای یادمان و بازسازی مزار مطهر شهدای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی واقع در بهشت زهرا» و لایحه شهردار تهران در خصوص «توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران» را مورد بررسی قرار می‌دهند.
همچنین در این جلسه، چندین مورد پرونده پلاک ثبتی باغات و شصت و ششمين صورتجلسه كميسيون نامگذاري و تغيير نام اماكن و معابر عمومي شهر تهران مورد بررسی اعضا قرار خواهند گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: