• شنبه ٢٦ تير ١٤٠٠-١٠:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٠١٠
در سیصد و یازدهمین جلسه شورا انجام می‎شود:

ادامه بررسي طرح «الزام شهرداري تهران به حفاظت از ميراث طبيعي در بخشي از اراضي حريم جنوبي رشته كوه توچال»

اعضای شورا در سیصد و یازدهمین جلسه، ادامه بررسي طرح «الزام شهرداري تهران به حفاظت از ميراث طبيعي در بخشي از اراضي حريم جنوبي رشته كوه توچال» را در دستور کار خود خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، سيصد و يازدهمين جلـسه رسـمي پنــجـمين دوره شـوراي اسـلامي شهر تـهران در روز يكشنبه بيست و هفتم تيرماه سال1400 از ساعت 8:45 لغايت12 در محـل تالار شورا برگـزار مي‌شود.

این جلسه با ادامه بررسي طرح «الزام شهرداري تهران به حفاظت از ميراث طبيعي در بخشي از اراضي حريم جنوبي رشته كوه توچال» آغاز می‎شود.

در ادامه یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص « معرفي 21 نفر از كاركنان رسمي شهرداري تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذيحساب» و طرح «الزام شهرداري تهران به اصلاح و بهبود فرآيند دريافت و رسيدگي به گزارش هاي شهروندان درباره فساد و رشوه و تشويق گزارشگران تخلفات در شهرداري تهران» مورد بررسی اعضا قرار می گیرد.

سپس طرح يك فوريت مصوب «فرآيند اعطاء تسهيلات ، تعريف كاربرد- فعاليت- و بهره برداري از اماكن تاريخي ثبت شده و واجد ارزش ثبت نشده شهر تهران» و لایحه شهردار تهران در خصوص «فرآيند صدور پروانه مرمت و بهره برداري از بناهاي تاريخي و ارزشمند شهر تهران» بررسی می‎شوند.

پس از این طرح « الزام شهرداري تهران جهت احداث بناي يادمان و بازسازي مزار مطهر شهداي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي واقع در بهشت زهرا (س)» و لایحه شهردار تهران در خصوص «اصلاح بند(۱) تبصره (3) ماده واحده مصوبه بودجه سال 1400 شهرداري تهران و مجوز انتشار سي و پنج هزار (35000) ميليارد ريال اوراق مالي اسلامي به منظور اجراي طرح هاي حمل و نقل عمومي شهر تهران» و لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص « اصلاح مصوبه ارتقاي ايمني تخريب و گودبرداري هاي ساختماني شهر تهران» بررسی می‎شوند.

همچنین در این جلسه لایحه دیگری در خصوص «توسعه ساختمان سبز و معماري پايدار در شهر تهران» و لایحه دیگر او در خصوص «معرفي و پيشنهاد يك نفر جهت عضويت در مجمع عمومي شركت راه آهن شهري تهران و حومه (مترو)» در دستور کار قرار می‎گیرند.

گفتنی است در همین جلسه 9 مورد پرونده پلاک ثبتی باغات و همچنین شصت و ششمين صورتجلسه كميسيون نامگذاري و تغيير نام اماكن و معابر عمومي شهر تهران مورد بررسی قرار می‎گیرند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: