• شنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠١-١٣:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٢٠١

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر تهران به مناسبت درگذشت مرحوم نادر طالب زاده

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی درگذشت مرحوم نادر طالب زاده هنرمند و کارگردان انقلابی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی درگذشت مرحوم نادر طالب زاده هنرمند و کارگردان انقلابی را تسلیت گفت.
در متن پیام آمده است: 
 
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت شهادت گونه هنرمند انقلابی و ارزشی نادر طالب زاده موجب تالم و تاسف فراوان گردید. این هنرمند انقلابی عمری را در مسیر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و خط راستین ولایت سپری کرد و آثار ارزشمند و دستاوردهای گرانبهایی را در عرصه سینما، فیلم و رسانه از خود برجای گذاشت. نادر طالب زاده به رغم تجربه زندگی در فضای غرب، راه خدمت در ایران و انقلاب را برگزید و با بازنمایی اندیشه های اسلام و انقلاب در فضای رسانه و تربیت شاگردانی موثر در این راه، دین خود را به فرهنگ و هنر ایران اسلامی ادا کرد.
مرگ شهادت گونه نادر طالب زاده در روز قدس و در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا، برای اهل تحقیق و تدبر، حامی پیام هایی است که بی تردید رهروان ولایت را در تداوم مسیر سخت و پرتلاطمشان دلگرم خواهد کرد.
عروج ملکوتی این هنرمند ولایتمدار را به ملت شریف ایران به ویژه جامعه بزرگ فرهنگ و هنر، خانواده محترم معزی و محضر رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای(مدظله العالی) تسلیت عرض می نمایم؛ برای روح پاک ایشان طلب غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان این مرحوم صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
مهدی چمران/ 10 ادریبهشت 1401

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: