• يکشنبه ٢٩ تير ١٣٩٩-١٢:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٣٨٣
سید حسن رسولی به شهرداری تهران تذکر داد

فقط ۴۸ ساعت فرصت داریم تا بانک مرکزی دستور صدور انتشار 1500 میلیارد تومان اوراق مشارکت را بدهد

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: فقط ۴۸ ساعت فرصت داریم تا بانک مرکزی دستور صدور انتشار 1500 میلیارد تومان اوراق مشارکت از طریق بانک رفاه را بدهد. و اگر اقدام موثری صورت نگیرد، مردم تهران و سیستم حمل و نقل عمومی از این مبلغ محروم خواهند ماند، که آثار ناگوار آن را باید در نابسامانی سیستم حمل و نقل عمومی ببینیم. خواهشمندم تلاش ها را چند برابر کنید تا در مهلت تعیین شده به نتیجه برسد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید حسن رسولی در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورا، در تذکری نسبت به لزوم صدور و انتشار  1500 میلیارد تومان اوراق مشارکت، گفت:  در عمل به بند دال تبصره پنج قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور، و نیز مصوبه شماره ۱۶۰۲۵۷۴۱۳۳۹۰ مورخه 13/5/1398 به عنوان مصوبه اصلاح بند الف تبصره چهارم مصوبه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران، سازمان ها و شرکت های تابعه، با توجه به مدت تعیین شده در دیوان محاسبات کل کشور، که در 31/4/1399یعنی دو روز دیگر که پایان سال مالی ۱۳۹۸ است،

رسولی افزود: لذا در راستای صدور اوراق مشارکت به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان، به منظور توسعه مترو و اتوبوسرانی، به شهرداری تهران تذکر می‌دهم، به فوریت نسبت به فراهم آوردن تمهیدات اجرایی جهت انتشار اقدام، و گزارش مربوطه را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه نمایند.

رسولی گفت: مطلع هستم که آقای مهندس هاشمی، آقای حناچی و سایر همکاران از طریق آقای همتی، و آقای رئیس جمهور پیگیر این مسئله بودند. علت تذکر این است که فقط ۴۸ ساعت دیگر فرصت داریم. و اگر اقدام موثری صورت نگیرد، مردم تهران و سیستم حمل و نقل عمومی از این مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان محروم خواهند ماند، که آثار ناگوار آن را باید در نابسامانی سیستم حمل و نقل عمومی ببینیم. خواهشمندم تلاش ها را چند برابر کنید، تا در مهلت تعیین شده به نتیجه برسد.

 

7-227

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: