• يکشنبه ٣٠ شهريور ١٣٩٩-١٣:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٣٤
محمد علیخانی در دفاع از کارکنان خدوم شهرداری :

همکاری نیروهای خبره و با سابقه شهرداری تهران با شورای شهر مسئولانه تر بوده است

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این چندین و چند سال شاهد بوده ام که مجموعه پرافتخار شهرداری تهران ، مدیرانی را در سطح ملی و بر اساس شایسته سالاری تربیت کرده و این نیروها برای کشور منشاء اثر و خدمت بوده اند. لذا شخصاً معتقدم همکاری نیروهای خبره و با سابقه شهرداری تهران با شورای شهر، نسبت به برخی تازه به دوران رسیده ها، خیلی بهتر و مسئولانه تر بوده ، هست و خواهد بود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد علیخانی در دویست و سی و هفتمین جلسه شورا، گفت: اخیراً برادر عزیزمان جناب آقای رسولی، در خصوص برنامه پنج ساله و موضوعات مربوط به نیروی انسانی شهرداری تهران مصاحبه ای داشته اند، که باعث ایجاد برخی سوء تفاهم ها شده است.

وی ادامه داد: با شناختی که از جناب آقای رسولی دارم، مطمئن هستم که منظور ایشان هرگز زیر سوال بردن خدمات کارکنان زحمتکش شهرداری تهران نبوده است. در این رابطه خود ایشان توضیح داده اند و حتماً روشنگری بیشتری خواهند نمود.

علیخانی افزود: اینجانب که از کارمندان باسابقه شهرداری تهران هستم، شاهدم در این چندین و چند سال این مجموعه پرافتخار، مدیرانی را در سطح ملی و بر اساس شایسته سالاری تربیت کرده است. و این نیروها برای کشور منشاء اثر و خدمت بوده اند. به نظر من این نگاه مجموعه شورا به سرمایه انسانی موجود در شهرداری می باشد. و نگاه جمعی شورای پنجم این است که کارشناسان نخبه و خبره فراوانی در بدنه شهرداری تهران وجود دارد، که کلانشهر تهران و یا بهتر بگویم دولت شهر تهران با زحمات این عزیزان اداره می شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شخصاً معتقدم، همکاری نیروهای خبره و با سابقه شهرداری تهران با شورای شهر، نسبت به برخی تازه به دوران رسیده ها، خیلی بهتر و مسئولانه تر بوده و می باشد.

وی یاد آور شد: مجدداً از جناب آقای رسولی تقاضا می کنم، حتماً روشنگری لازم را داشته باشند، تا نیروهای خدوم شهرداری امیدوارانه تر و دلگرم تر از قبل در خدمت شهروندان عزیز باشند.

 

237-10

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: