• سه شنبه ١٦ شهريور ١٤٠٠-١٢:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٣٩
سید احمد علوی خواستار شد:

تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که این روزها باید به آن توجه کرد بحث روند تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری است گفت: این مهم به کندی پیش می رود و این موضوعی است که در شهرداری می بایست به طور حتم مد نظر قرار گیرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید احمد علوی در دهمین جلسه شورا طی تذکری گفت: یکی از موضوعاتی که این روزها باید به آن توجه کرد بحث روند تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری است که خیلی کند پیش می رود و این موضوعی است که در شهرداری می بایست به طور حتم مد نظر قرار گیرد.

علوی همچنین افزود: موضوع دیگر مربوط به بحث انتخابات است در خصوص مصوبه ای که شهرداری برای کمک به برگزاری انتخابات داشته بخشی را به فرمانداری و بخشی را به هیات نظارت تعهد داشته است که البته موضوع خوب پیش نمی رود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: متاسفانه مطالباتی که ایجاد شده بود پرداخت نشده و دوستان در شهرداری دارند گزینشی عمل می کنند. در حالی که نسبت پرداخت ها بایستی به شکلی باشد که پاسخگوی هر دو گروه باشیم، یعنی هم فرمانداری و هم هیات نظارت.

وی اظهار داشت:  در حال حاضر دوستان در شهرداری عدد درشتی را برای فرمانداری در نظر گرفتتند و پرداخت کردند و علی رغم اینکه مصوبه داشتند که بخشی از مطالبات هیات نظارت را هم پرداخت کنند، شنیده ام این موضوع در اولویت کار نیست . لذا درخواست من این است که این مطالبات هر چه سریعتر پرداخت شود.

در ادامه پرویز سروری نیز گفت:  نمایندگان محترم هم با این موضوع مواجه بودند و بهتر است مبلغ ناچیزی را که به عزیزانی که شبانه روزی تلاش کردند انتخابات برگزار شوند و زحمت کشیدند به تعویق افتاده پرداخت شود و از دوستان شهرداری می خواهیم نسبت به این موضوع توجه زیادی کنند.

6-10

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: