• يکشنبه ٢٣ خرداد ١٤٠٠-٠٩:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٧٧٩
محسن هاشمی در سیصد و یکمین جلسه شورا:

دستاورد های شورای پنجم تبدیل به وعده نامزد های ریاست جمهوری شده است

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود همه تخریبها و بی مهری های رسانه ملی و جناحهای سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است و هرهفت کاندیدا وعده شفافیت، جایگزینی شایسته سالاری بجای فامیل سالاری، کاهش هزینه های تشریفاتی از بودجه عمومی و تحقق منویات رهبری را می دهند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی در آغاز سیصد و یکمین جلسه شورا گفت: در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر قرار داریم، با برگزاری مناظره ها و پخش برنامه های کاندیداها، هنوز با  فضای جدی مشارکت و رقابت در جامعه مانند در دوره های گذشته فاصله داریم، که امیدواریم در این چندروز آینده اتفاقات مثبتی ایجاد شود که بخش قابل توجهی از جامعه را از ناامیدی و قهر با صندوق رای خارج کند.

وی ادامه داد: در انتخابات شوراهای شهر نیز متاسفانه نیمی از اعضای شورای فعلی تهران که در انتخابات ثبت نام کرده بودند، رد صلاحیت شدند و تلاش برای تایید آنها به نتیجه نرسید، با این وجود جبهه اصلاحات فهرست 21 نفره خود برای شهر تهران را منتشر کرد و از شهروندان تهرانی می خواهیم که با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت و رشد مدیریت شهری دردوره ششم را فراهم بیاورند.

هاشمی افزود: با وجود همه تخریبها و بی مهری های رسانه ملی و جناحهای سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است و هرهفت کاندیدا وعده شفافیت، جایگزینی شایسته سالاری بجای فامیل سالاری، کاهش هزینه های تشریفاتی از بودجه عمومی و تحقق منویات رهبری را می دهند.

هاشمی اظهار داشت : امیدوارم با همه جفاها و نا امیدی بخش قابل توجهی از جامعه نسبت به صندوقهای رای، انگیزه تعیین سرنوشت توسط خود مردم، موجب تغییرفضای انتخابات و مشارکت بالا شود. 

301-1

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





اخبار مرتبط