• يکشنبه ٢٤ مرداد ١٤٠٠-٠٩:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٢٠٧
مهدی چمران در چهارمین جلسه شورا اعلام کرد:

آمادگی شهرداری برای دراختیار گذاشتن سوله های مدیریت بحران جهت واکسیناسیون همگانی

رییس شورای اسلامی شهر تهران از اعلام آمادگی شهرداری تهران برای در اختیار قرار دادن سوله های مدیریت بحران برای واکسیناسیون همگانی خبر داد و گفت: شهرداری امکانات خوبی در این زمینه دارد و نیروهای خوبی هم دارد و انمیدواریم با برنامه ریزی مناسب و استفاده از این ظرفیت ها واکسیناسیون عمومی مردم سریعتر و مناسب تر صورت گیرد.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در چهارمین جلسه شورا گفت : در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی قرار داریم و امیدواریم در این ماه هم بیاموزیم و هم راه بازگشت خود به مسیر حق و سید الشهدا را هموار کنیم.

چمران ادامه داد: دیروز مرکز واکسیناسیون منطقه 16 برای کارکنان شهرداری افتتاح شد و امیدواریم هر چه سریعتر همه کارکنان شهرداری تهران به ویژه افرادی که در معرض تماس بیشتر با مردم هستند واکسینه شوند و البته برنامه ریزی شده همه کارکنان شورا نیز در مکان دیگری در برنامه واکسیناسیون قرار بگیرند .

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین افزود: شهرداری تهران آماده هست همه سوله های مدیریت بحران را برای واکسیناسیون عمومی در اختیار بگذارد تا تشکیل صف های طولانی در مراکز واکسیناسیون جلوگیری شود و روند واکسیناسیون هر چه سریعتر انجام گیرد.

وی افزود: شهرداری امکانات خوبی در این زمینه دارد و نیروهای خوبی هم دارد و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و استفاده از این ظرفیت ها واکسیناسیون عمومی مردم سریعتر و مناسب تر صورت گیرد.

1-4

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: