• يکشنبه ١ اسفند ١٤٠٠-١٣:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٨٣٨
مهدی پیرهادی در نطق پیش از دستور: 7-48

شورای شهر، شورای همه شهروندان فارغ از گرایش سیاسی است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری تاکید کرد: شورای ششم باور دارد که همه شهروندان فارغ از هر نوع گرایش سیاسی و غیرسیاسی، شهروندان این شهر هستند و موکلان ما؛ و ما موظف هستیم از ایشان بشنویم به آنها بگوییم برای آنها و با آنها برای ارتقای کیفیت زندگی در شهر بر مبنای مشارکت عمومی چگونه عمل می کنیم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران  مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با قرائت نطق پیش از دستور، گفت: خداوند فرصت خدمت به ما عطا کرده تا امکانی در جهت رشد و توسعه پایدار برای کلانشهر تهران، پایتخت جمهوری اسلامی ایران و الگوی جهان اسلام، در تراز یک شهر جهانی فراهم آوریم .

وی خطاب به شهروندان تهرانی، همکاران شهرداری تهران و اعضای  شورا گفت: در این جایگاه و از این تریبون در خصوص مسائل شهر مرتب سخن گفته می شود، اما کمتر پیش می آید که در مورد کارکنان شهرداری تهران، کسانی که در صف مقدم اجرای مصوبات شورا و خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند هم سخن گفته شود.

پیرهادی ادامه‌ داد: شورای شهر خانه همه شهروندان از جمله کارکنان شهرداری است و ما با روی گشاده از همه نظرات و انتقادات و ایده های دلسوزان شهر استقبال می نماییم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در ابتدای دی ماه طی تذکری از شهردار محترم تهران خواستم با توجه به پایین بودن حقوق و مزایای پرسنل شهرداری تهران، ترتیبی برای افزایش حقوق و مزایا پرسنل اتخاذ شود.

این عضو شورا گفت: جناب آقای دکتر زاکانی طی نامه ای در پاسخ به درخواست اینجانب با نامه و امضای رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران مرقوم داشتند که اقداماتی در حال انجام است و توضیحاتی ارائه کردند.

وی افزود: دوستان لازم است به انتظار و اعتمادی که به شورای ششم وجود دارد، عنایت بیشتری داشته باشیم؛ بعضا شنیده می شود که به نطق های پیش از دستور و تذکرات اعضا آنگونه که مورد انتظار است، توجه لازم صورت نمی پذیرد.

شهردار تهران شخصا به رفع مشکلات پرسنل شهرداری اهتمام ورزد

پیرهادی خاطر نشان کرد: در اینجا بار دیگر از شهردار محترم تهران می خواهم شخصا به مسائل و مشکلات پرسنل شهرداری اهتمام ویژه داشته باشند و فاصله گفتن و انجام شدن را هر قدر که می توانند، کوتاه تر کنند.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از تلاش های مجدانه همکارانمان در بخش های مختلف شهرداری به جهت تسریع در روند تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنان، و اعضای شورای اسلامی شهر تهران که با حداکثر آرا در جریان بررسی تبصره ۲۱ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ که مربوط به نیروی انسانی بود، شهرداری را ملزم به تبدیل وضعیت ایثارگران کردند که کار بسیار خوبی است، اما همچنان شاهد ناراحتی و انتظار کارکنان قدیمی هستیم که سالهای سال به امید اینکه روزی که رسمی شوند مجدانه کار می کنند.

پیرهادی عنوان کرد: همکاران زیادی با سوابق دو و سه سال رسمی شده اند ولی همکارانی هم حتی با ۲۰ سال سابقه هنوز دغدغه تمدید قرار داد سالیانه خدمات اداری شهر و هادیان را دارند که اینکار منصفانه نیست. 

به گفته وی، مدیریت شهری در دوره جدید با شعار مخالفت با تبعیض بین مردم شناخته شده است و اگر ما نتوانیم عدالت را در شهرداری اعمال کنیم در شهر اجرای عدالت بسیار سخت خواهد بود.

وی افزود: تقاضامندم جهت تبدیل وضعیت سایر نیروهای قراردادی فاقد ایثارگری نیز فکری شود تا کارکنان قراردادی قدیمی همچنان با انگیزه و پرتلاش به خدمتشان ادامه دهند. 

مهدی پیرهادی ادامه داد: در پایان لازم میدانم به همه شهروندان، دست در اندرکاران مدیریت شهری و کارکنان شهرداری تهران اعلام کنم، شورای ششم شهر تهران شورای انقلابی با کار جهادی است، برای تلاش به انجام کارهای بر زمین مانده که موجبات نارضایتی مردم و پرسنل شهرداری تهران را فراهم کرده است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شورای ششم باور دارد که همه شهروندان فارغ از هر نوع گرایش سیاسی و غیرسیاسی ، شهروندان این شهر هستند و موکلان ما؛ و ما موظف هستیم از ایشان بشنویم به آنها بگوییم برای آنها و با آنها برای ارتقای کیفیت زندگی در شهر بر مبنای مشارکت عمومی چگونه عمل می کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: