• يکشنبه ١٤ فروردين ١٤٠١-١١:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٠٢٦
پرویز سروری : 4-55

پایان سال 1400 برای مدیریت شهری نوید بخش تحقق بودجه بود/ رهبری خواسته اند که جامعه را در مسیر امید بخش حرکت دهیم

نائب رئیس شورا در پنجاه و پنجمین جلسه شورا متذکر شد: تلاش های شورای ششم و شهرداری نتیجه داد است و تحقق بودجه، از مرز 35 هزار میلیارد گذر کرده است و این نشان می دهد که اعتماد مردم چقدر تاثیرگذار بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در پنجاه و پنجمین جلسه شورا، پرویز سروری نائب رئیس شورا که ریاست جلسه را بر عهده داشت ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، برای مهندس چمران آرزوی سلامتی کرد و گفت امسال توفیق بزرگی داشتیم که سال نو را با 500 تن از ایتام و کودکان کار برگزار کنیم، انشاالله روزی برسد که دیگر کودک کاری نداشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال گفت: همه ما باید این بیانات را سرلوحه کار خود در سال 1401 قرار دهیم و مهمترین سخن ایشان این بود که فرایند فعلی کشور راضی کننده است و دولت مردمی با همه کاستی ها توانسته بر مشکلات فائق شود. آنچه که ایشان خواستند این بود که در مسیر امیدبخشی و امید دادن حرکت کنیم. چراکه استراتژی دشمن سیاه نمایی است تا هر حرکت مثبتی را کوچک و کوچکترین نقضی را بزرگ کند تا بین مردم یاس و ناامیدی از عملکرد رو به رشد و دولت و مجلس و شهرداری انقلابی را منتشر کند.

سروری افزود: مطالبه مقام معظم رهبری از ما اینست که جامعه را بر مسیر واقعیت های موجود در جریان امیدبخشی حرکت دهیم و لذا امیدوارم بتوانیم در مسیری حرکت کنیم که مشکلات مردم  رفع شود.

نائب رئیس شورا در ادامه متذکر شد: اساسا فضای امروزی جامعه جهانی تغییر کرده و تنش ها از شرق به غرب منتقل شده و در این فضا کشوری پیروز می شود که درست برنامه ریزی کند و لحظه ها را مدیریت کند. درواقع هر کشوری برای تامین منافع ملی خود نیازمند مدیریت لحظه هاست.

پرویز سروری در پایان سخنان خود اظهار داشت:تلاش های شورای ششم و شهرداری با تحقق بودجه سال 1400 نتیجه داد و از مرز 35 هزار میلیارد تومان گذر کرده است در حالی که پیش‌بینی‌ها 28 تا 30 میلیارد تومان بود. این نشان میدهد که اعتماد مردم چقدر تاثیرگذار بوده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: