• سه شنبه ٢٣ فروردين ١٤٠١-١٠:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٠٩٥
نائب رئیس شورا: 2-58

مهندس چمران فردا مرخص می شوند/ صف های طولانی معاینه فنی در ماه رمضان زیبنده شهر نیست

پرویز سروری در پنجاه هشتمین جلسه شورا از مرخص شدن مهندس چمران از بیمارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری پنجاه و هشتمین جلسه شورا را با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) ضمن تسلیت رحلت ایشان گفت: حضرت خدیجه نمونه بارز یک انسان کامل و از خودگذشته و یک همسر باوفا بود. شاید اگر بخواهیم نمونه ای از عشق و احترام همسری را عنوان کنیم، باید به عشق و احترام رسول الله و حضرت خدیجه اشاره کنیم. عشقی که ثروتمندترین زن جزیره العرب را به فقیر ترین زن آن سرزمین تبدیل کرد ولی هیچکس حتی یک نکته اعتراض آمیز از زبان ایشان نشنید. او روزهای سختی را در شعب ابی طالب سپری کرد و شب ها سر بر بالین سنگ گذاشت اما از دلدادگی او به رسول الله ذره ای کاهش پیدا نکرد و ما مردی را نداریم که مانند رسول االله تا زمان رحلت با آه و سوز از همسرش یاد کند.
او افزود: حضرت خدیجه اولین کسی بود که به پیامبر ایمان آورد و ثروت خود را قربانی اسلام کرد. آرزومندیم که همه مسلمین راه ولایتمداری و راه انسان کامل یعنی حضرت خدیجه را ادامه دهند و امیدواریم زنان جامعه ما درس هایی را که این زن بزرگ در تاریخ به امانت گذاشته سرلوحه خود قرار دهند.
نایب رئیس شورا در ادامه از مرخص شدن  مهندس چمران از بیمارستان خبر داد و گفت: فردا عزیزدل ما آقای چمران از بیمارستان مرخص می شوند و ما آرزومندیم هرچه زودتر در شورای شهر در خدمت ایشان باشیم. 
سروری در ادامه متذکر شد: چندروز گذشته، سالروز افتتاح حساب 100 امام بود. یکی از اولین اقدامات رهبر معظم انقلاب و موسس جمهوری اسلامی در شروع تولد انقلاب اسلامی، تاسیس حساب 100 امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود. امام امت برای حل معضل مسکن اولویت قائل بود و مقام معظم رهبری هم این دغدغه را دارند و در سخنان خود بارها به این مورد اشاره کرده اند. شاید یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی مقام ریاست جمهوری، چهار ملیون مسکن است و یکی سیاست های مهم شهرداری هم احیای بافت فرسوده و تعامل با دولت در بحث ساخت مسکن است. لذا همه ما باید متمرکز شویم تا در راستای حل و فصل مهمترین عنصر موثر در رفع مشکلات معیشتی مردم اقداماتی اساسی صورت بگیرد.
صف های طولانی معاینه فنی در ماه رمضان زیبنده شهر نیست
او همچنین افزود: گزارش هایی در رابطه با ناراحتی مردم درخصوص معاینه فنی وجود دارد و از متولیان امر درخواست دارم تا به این امر رسیدگی کرده و اقدام عاجلی انجام داده و مشکل را حل کنند. صف های طولانی در ماه مبارک رمضان زیبنده شهر نیست.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: