• سه شنبه ١٠ خرداد ١٤٠١-١٠:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣٩٨
چمران: 1-67

جای تاسف دارد سرمایه خارجی جذب دخانیات شده است

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برای جلوگیری از ابتلای جوانان به دخانیات که سرمنشا ابتلا به سایر موارد نامناسب است، موفق نبوده‌ایم گفت: متاسفانه سهم بسیاری از سرمایه های خارجی نیز جذب دخانیات می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در ابتدای شصت و هفتمین جلسه شورا با اشاره به حضور   رئیس جدید سازمان نظام مهندسی در صحن شورا اظهارداشت: امیدواریم آقای شکیب به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی سریع‌تر کار خود را آغاز کند، این نیرو از ذخیره‌های ما هستند و امیدواریم وزارت راه و شهرسازی بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشد و نظر نهایی خود را اعلام کند تا سازمان نظام مهندسی از وضعیت نابسامان کنونی خارج شود و به مسیر درستی هدایت شود.
رئیس شورای شهر تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات اظهار داشت: تلاشی که برای کاستن تمایل جوانان به دخانیات انجام شده موثر نبوده و هرچه این تلاش قابل تحسین است اما درآمد و ثروت نهفته پشت دخانیات اجازه نمی دهد این مسیر به درستی پیش برود. زمین های زیر کشت دخانیات افزایش پیدا کرده و جای گندم، توتون و تنباکو کاشته می شود.
وی تصریح کرد: جای تاسف دارد که بخش عمده ای از سرمایه های خارجی در زمینه دخانیات است. برای جلوگیری از ابتلای جوانان به دخانیات که سرمنشا ابتلا به سایر موارد نامناسب است موفق نبوده ایم و در دنیا نیز به این شکل است. امیدوارم خود جوانان به مضرات آن پی ببرند و از مسیری که سن ابتلای به دخانیات که کاسته می شود، خارج شویم.
چمران با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: امیدواریم دختران این سرزمین مسیر تقوا و بزرگواری، صداقت و پاکی را دنبال کنند و نمونه های خوبی در جهان امروز برای ما باشند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: