• سه شنبه ٨ بهمن ١٣٩٨-١٠:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٠٤٢
صدراعظم نوري پس از استماع گزارش شورایاری منطقه 14 مطرح کرد:

ضرورت ایجاد سازو كاري برای نحوه ارائه گزارش‌های شورایاری‌ها مناطق در صحن

رييس كميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران بعد از استماع گزارش نماينده شوراياري منطقه ١٤ گفت: بايد سازو كاري نسبت به نحوه ارائه گزارش‌دهی در صحن توسط شورایاران در نظر گرفته شود زیرا ممکن است در طول سال همه‌ فرصت نکنند در صحن حضور یابند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدراعظم نوري،رييس كميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران بعد از استماع گزارش نماينده شوراياري منطقه ١٤ گفت: بايد سازو كاري نسبت به نحوه ارائه گزارش‌دهی در صحن توسط شورایاران در نظر گرفته شود زیرا ممکن است در طول سال همه‌ فرصت نکنند در صحن حضور یابند.

او ادامه داد: گزارشی که شورایاران می‌دهند شبیه گزارشی است که شهرداران مناطق ارائه می‌دهند؛ بهتر است موارد خاصی مطرح شود که اعضای شورا بر روی آن اثرگذار هستند و می‌توانند با طرح و‌لوایحی مشکل را حل کنند.

نوری اضافه کرد: طی بازدیدی که از منطقه ۱۴داشتیم به شهردار وقت منطقه تاکید کردیم که باغ رییسی برای تامین سرانه فضای سبز منطقه تملک و همچنين مشكل بازارچه گل محلاتي هرچه زودتر حل شود .

رييس كميسيون سلامت،محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران در پاسخ به اين ادعا كه وظيفه نگهداري از درختان معابر و رفع مزاحمت بر عهده فضاي سبز شهرداري منطقه بايد باشد،گفت:اين موضوع دو سال است كه تفيض اختیار به فضاي سبز منطقه شده و اگر رفع مزاحمت درختان نمي‌شود کم‌کاری شهرداری منطقه است.

نوری گفت: همچنین وظیفه نگهداری از درختان بر عهده پیمانکار است اما با این موضوع را هم در نظر بگیریم که اگر مردم با درختان بد رفتار کنند دیگر ربطی به شهرداری ندارد و اگر اتفاقی برای درختان در اثر سو رفتار و یا فعالیت‌های ساختمانی بیفتد بر عهده پیمانکار و مالک است و باید جریمه شوند.

خبر: 3-194

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: