• يکشنبه ٢٠ بهمن ١٣٩٨-١٤:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧١٥٣
احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران:

چرا شهرداری نمی تواند مطالبات کلان خود را وصول کند

ما دچار افراط و تفریط و در رفتار مدیریتی دچار دوگانگی می شویم. گاهی با نگاهی تمرکزگرا همه امور را در دست می گیریم و گاهی حتی وصول طلب خود را به دیگران واگذار می کنیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد مسجدجامعی با بیان این مطلب و در مخالفت با لایحه «برون سپاری وصول مطالبات معوقه غیرقابل دسترس شهرداری تهران» گفت: وقتی در شهرداری تشکیلات و ظرفیت گسترده ای داریم به طوری که نیروی انسانی بیش از حد نیاز است و نیروی متخصص نیز به اندازه کافی هست برون سپاری در بخش‌های مختلف به ویژه با وجود کمبود منابع چه معنایی دارد؟

عضو شورای شهر تهران با بیان این مطلب گفت: از طرفی تعداد زیادی کارمند و ساختار و تشکیلات داریم که حقوق و مزایا دریافت می‌کنند و از سوی دیگر روالی ایجاد کردیم به عنوان برون سپاری وصول مطالبات. این موضوع نوعی خریدن شر یا همان شر خری را به ذهن متبادر می کند.

احمد مسجدجامعی که در صحن علنی شورای شهر تهران سخن می گفت، با اشاره به این که ‌مطالبات شهرداری مربوط به دولت و نهادها است و به همین دلیل قادر به وصول آن نیست بیان داشت: ابتدا باید بررسی شود چرا شهرداری با تشکیلاتی که در اختیار دارد نمی‌تواند مطالبات کلان خود را وصول کند و این مطالبات مربوط به چه نهادها، دستگاه ها و افراد است؟

وی افزود: وقتی کاری بر عهده ماست و برای آن ساختار، تشکیلات و نیروی انسانی داریم  اما نمی توانیم مطالبات خود را از کسانی که پشتوانه دارند بگیریم چگونه انتظار داریم کسانی که این پشتوانه را ندارند بتوانند این شر را تبدیل به خیر کنند و مطالبات شهرداری را از دستگاه های دولتی و یا شهرداری را از نهادهای قدرتمند بگیرند؟

خبر: 10-197

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: