• پنج شنبه ٢٩ اسفند ١٣٩٨-٠٩:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٤٥
در پی شهادت یکی از پرسنل شهر سالم

سید ابراهیم امینی درگذشت دکتر مهدی وریجی را تسلیت گفت

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید ابراهیم امینی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با صدور پیامی، شهادت دکتر مهدی وریجی، رئیس درمانگاه منطقه ۲۱ شرکت شهر سالم شهرداری تهران را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا اليه راجعون

شنیدن خبر شهادت همکار متعهد و دلسوز، زنده‌یاد مهدی وریجی، رئیس درمانگاه منطقه ۲۱ شهر سالم شهرداری تهران داغ بزرگی بر دلهایمان نهاد. زنده‌یاد وریجی که فرزند شهید بود، همانند پدر بزرگوارش که جان شیرین خود را فدای میهن و مردم نمود، با از خودگذشتگی تا واپسین روزهای عمر، زندگی خویش را وقف بیماران نمود و در این راه نیز جان سپرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت جانکاه به خانواده شهید وریجی، جامعه پزشکی و مجموعه همکاران و همرزمان ایشان در صف اول مبارزه با ویروس کرونا و آرزوی سعادت اخروی برای این شهید والا مقام، از مدیر مجموعه شهر سالم و همچنین شهردار تهران می‌خواهم با رایزنی با وزارت بهداشت و سایر مجموعه‌های مرتبط بیش از پیش نسبت به فراهم نمودن امکانات و ملزومات حفاظتی برای پرسنل خدوم و جان بر کف شهر سالم که بی وقفه در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی هستند اقدام نمایند، تا بار دیگر شاهد چنین داغ بزرگی نباشیم.

از مردم عزیز کشورمان و بویژه پایتخت، تقاضا دارم با رعایت بیش از پیش نکات بهداشتی و عدم تردد غیر ضروری در سطح شهر، مانع گسترش هرچه بیشتر این ویروس در جامعه و در نتیجه پرپر شدن عزیزانمان گردند.

سید ابراهیم امینی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: