• يکشنبه ٤ خرداد ١٣٩٩-١٩:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٨٤٢
افشین حبیب‌زاده در بازدید از منطقه ۱۷ شهرداری تهران مطرح کرد؛

تامین رفاه شهروندان با اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس محلی

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پروژه‌های کوچک مقیاس در منطقه 17 شهرداری تهران، گفت: اعتبار خوبی از سوی شورای شهر تهران برای اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس محلی در سال جاری درنظر گرفته شده، تا با اجرای این قبیل اقدامات، گره‌های بزرگی از شهر باز شده و رفاه شهروندان تامین می شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، افشین حبیب‌زاده صبح امروز به مناسبت عید سعید فطر، در مراسم تقدیر از کارگران حوزه خدمات شهری  منطقه ۱۷ شهرداری تهران، گفت: شاهد هستیم که مدیریت شهری این منطقه همواره برای رفاه حال شهروندان و پرسنل خدوم اهتمام ویژه‌ای دارند، و این امر قابل تقدیر است.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: معتقدم که توجه به عزیزان کارگر در حوزه‌های خدماتی، که در هر موقعیتی در جهت رفاه حال شهروندان تلاش می‌کنند، و کارنامه درخشانی در مقابله با کرونا داشتند، خصوصاً در ایامی همچون عید سعید فطر اقدامی لازم و پسندیده است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت حقوق کارگران اظهار کرد: لازم است که حقوق و مزایای کارگران به موقع پرداخت شود. البته تلاش مجدانه‌ای در منطقه 17 صورت گرفته، تا علاوه بر پرداخت به موقع حقوق و مزایا به کارگران، درمناسبت‌های مختلف از زحمات آنها تقدیر شود. همچنین به سایر حوزه‌ها نیز تاکید شده تا پرداخت حقوق و مزایای کارگران را در اولویت قرار دهند. زیرا در مواردی دیده شده که بیشتر از یک ماه پرداخت حقوق به تعویق افتاده، و در شرایط کنونی این برای کارگران سخت خواهد بود.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه حضور خود در منطقه ۱۷ ،  از پروژه‌های کوچک مقیاس محلی در این منطقه بازدید کرد، و گفت: علی‌رغم مشکلات مالی و اعتباری که گریبان شهرداری تهران را گرفته، و موجب شده برخی پروژه‌های عمرانی به تعویق افتد، اما خوشبختانه اقدامات خوبی توسط مدیریت شهری صورت گرفته است. همانگونه که شاهدیم در منطقه17 تهران و در مدت کوتاهی با تکیه بر توانمندی‌های مدیران و کارشناسان پروژه‌های کوچک مقیاس محلی طراحی شده که توانسته گره‌های بزرگی را از مشکلات شهری باز کند.

نایب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران از افزایش اعتبار عمرانی شهر تهران در بودجه سالجاری شهرداری تهران خبر داد، و گفت: شورای شهر تهران آمادگی دارد تا با همکاری شهرداری تهران در قالب طرح و لایحه مشکلات موجود را برای تخصیص بودجه و اعتبار برطرف کرده و در سال جاری که به نظر می رسد، سال سختی هم به لحاظ مالی باشد، با افزایش بودجه و اعتبار بتوانند پروژه‌های مختلف عمرانی را طراحی و خدمات متنوعی در مقیاس محلی به شهروندان ارائه دهند. این نوید خوبی برای همه مناطق شهر تهران، خصوصا مناطق کم برخورداراست که می‌توانند با بودجه افزایش یافته، طرح‌های مختلفی را طراحی و در جهت رفاه شهروندان اجرا کنند.

حبیب زاده پروژه‌های کوچک مقیاس محلی را گره گشای مشکلات بزرگ خواند، و افزود: امسال یکی از تصمیمات خوبی که در شورای شهر گرفته شده، این است که توجه ویژه‌ای به پروژه‌های کوچک مقیاس محلی شود، که قطعا اقدام شهرداری منطقه 17 در طراحی این پروژه‌ها، همچون نهرسازی، مفید و موثر خواهد بود. زیرا در جایی که برای مردم اهمیت دارد، و به صورت روزانه با مشکلات آن درگیر هستند، اقداماتی صورت می گیرد که شهروندان در کمترین زمان شاهد ثمرات آن خواهند بود. و به طور مستقیم در زندگی شان تاثیر دارد. برای همین امر، بودجه و ردیف اعتبار دیگری هم در نظر گرفته شد، تا این پروژه ها بدون مشکل طراحی و اجرا شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: