• جمعه ٩ خرداد ١٣٩٩-٢٣:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٨٦٤
با حضور حجت نظری، رییس سازمان ورزش شهرداری و شهردار منطقه 16صورت گرفت؛

بهره برداری از 7 زمين چمن ورزشی در منطقه 16 شهرداری تهران

رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران ضمن بیان اینکه ارتقای سرانه ورزشی در مناطق جنوبی تهران هدف شورا بوده و هست، گفت: 7 زمین چمن که متاسفانه وضعیت نامناسبی داشته و بعضا غیرقابل استفاده نیز بودند، در منطقه 16 شهرداری تهران تجهیز و به بهره ‌برداری رسید.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، 7 زمين ورزشي روباز در منطقه ۱۶ شهرداری تهران پس از تجهیز و مرمت، در مراسمی با حضور حجت نطری، رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، امیرمحسنی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، پیمان پور نصر شهردار منطقه 16 شهرداری تهران و تعدادی از بازیکنان اسبق سرخآبی های پایتخت از جمله بهنام ابوالقاسم، محمد نوازی، فرشاد پیوس، مرتضی فنونی زاد و جمعی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان به بهره‌ برداری رسید.

حجت نظری در این مراسم گفت: متاسفانه وضعیت سرانه‌های ورزشی در مناطق جنوبی تهران رضایت بخش نیست. ما از زمان شروع فعالیتمان در کمیته ورزش شورای شهر در تلاش بودیم، تا بتوانیم علیرغم مشکلات مالی موجود، این سرانه‌ها را افزایش داده و درعین حال کیفیت فضاهای ورزشی را نیز ارتقا ببخشیم.

وی ادامه داد: امروز 7 زمین چمن که متاسفانه وضعیت نامناسبی داشته و بعضا غیرقابل استفاده نیز بودند، در منطقه 16 شهرداری تهران به بهره‌ برداری رسید. و طبق قولی که شهردار منطقه 16 داده‌اند، بزودی 8 زمین چمن دیگر نیز پس از تجهیز و نوسازی در این منطقه به بهره‌ برداری خواهد رسید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: