• شنبه ١١ مرداد ١٣٩٩-١١:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٤٨٥
ناهید خداکرمی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا:

بهبود رفتار تهرانی ها در عدم رهاکردن ماسک و دستکش در معابر

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران از بهبود رفتار مردم تهران در عدم رهاسازی ماسک و دستکش در معابر عمومی خبرداد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی در گفتگو با ایسنا، خصوص وضعیت سلامت پاکبانان و تطهیر کنندگان سازمان بهشت زهرا(س) گفت: پس از شیوع کرونا از آن جایی که پاکبانان سازمان پسماند و تطهیر کنندگان سازمان بهشت زهرا(س) بیشترین تماس را با عوامل گسترش کرونا ویروس داشتند، دستور العمل دقیقی برای آنها تدوین کردیم.

وی با بیان این که در محله‌های اسکان کارگری، پروتکل‌های دقیقی برای عدم گسترش شیوع کرونا تدوین و اجرایی شد، اظهار کرد: خوشبختانه با این که پاکبانان و تطهیر کنندگان در خط مقدم کرونا در شهرداری قرار داشتند؛ اما آمار ابتلای آنها به کرونا در حد صفر است. در حالی که در سازمان پسماند مدیر عامل و ۱۲ نفر از کادر اداری به کرونا ویروس مبتلا شدند و خوشبختانه گزارشی از ابتلای پاکبانان چه در سطح معابر و چه کارگران آرادکوه نداشتیم.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از مردم تهران بابت رعایت بهداشت در پسماند بهداشتی گفت: بررسی‌ها و همچنین گفته‌های پاکبانان نشان می‌دهد که مردم کمتر اقدام به رها کردن ماسک و دستکش در سطل‌های زباله و وسط خیابان می‌کنند و ضمن تشکر از مردم از آنها می‌خواهیم که همچنان ماسک و دستکش های استفاده شده خود را در داخل یک کیسه جداگانه در میان زباله‌های عادی قرار دهند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: