• يکشنبه ١٢ مرداد ١٣٩٩-١٤:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٤٩٩
ناهید خداکرمی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

شهروندان نذورات خود را به صورت بسته های خشک به نیازمندان برسانند

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در پستی اینستاگرامی با اشاره به نزدیکی ایام محرم گفت:شهروندان نذورات خود در ماه محرم را به صورت بسته های غذایی خشک به نیازمندان برسانند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در پستی اینستاگرامی نوشته است: 

متاسفانه همچنان در تهران روزانه بین ۹۵ تا ۱۱۸ نفر برادر کرونا جان خود را از دست می دهند.

وی نوشته است: در آستانه ماه محرم هستیم و با تأسی از سیره امام حسین سفینه نجات بشریت از شهروندان محترم درخواست داریم به شیوه‌ای برنامه‌ریزی کنند که نذورات خود را به جای ارائه غذای طبخ شده به سمت بسته های خام و خشک مواد غذایی یا از آن بهتر توزیع ماسک رایگان اختصاص دهند.

وی نوشته است: هیئت های مذهبی با برپایی ایستگاه های صلواتی ماسک و وسایل حفاظت شخصی در برابر کرونا ویروس و در دسترس گذاشتن ماسک به ویژه در ایستگاه های مترو و اتوبوس رسالت خود را برای کاهش شیوع کرونا و منطبق با نیاز مردم در جنگ با دشمن ناچیز به نام کرونا انجام دهند.

این عضو شورای اسلامی شهر ادامه داده است همچنین نذورات بزرگ خود را برای رفع کمبود دستگاه ها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستانها اختصاص دهند به نظرم نذورات هدفمند حماسه‌ای بزرگ برای مبارزه با کرونا ایجاد می‌کند و از حیات انسانها نیز محافظت خواهد کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: