• چهارشنبه ١٥ مرداد ١٣٩٩-٠٩:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٥٣٥
حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس:

وزارت میراث فرهنگی در مورد گم شدن آلبوم ناصری پاسخگو باشد

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وزارت میراث فرهنگی باید در مورد گم شدن آلبوم ناصری در کاخ گلستان پاسخگو باشد، گفت: همچنین باید مشخص شود پشت‌پرده‌ گم شدن آلبوم ناصری و برخی از مسجمه‌های شهری در زمان‌های گذشته چه بوده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، حسن خلیل‌آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره گم شدن آلبوم ناصری در کاخ گلستان اظهار داشت: مسؤولان وزارت میراث فرهنگی و کاخ گلستان باید توضیح دهند که علت گم شدن این آلبوم چه بوده و دقیقاً چه حادثه‌ای رخ داده و سبب گم شدن این آلبوم شده است. 

وی افزود: بخش‌های مختلف کاخ گلستان مجهز به دوربین‌های نظارتی است که بررسی این مسأله از طریق این دوربین‌ها امکان‌پذیر است، بنابراین باید مسؤولان مربوطه هر چه سریع‌تر پاسخگوی افکارعمومی باشند. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد گم شدن آلبوم ناصری و برخی از مجسمه‌های شهری طی سال‌های گذشته، گفت: نیروی انتظامی، وزارت میراث فرهنگی و وزارتخانه‌های مسؤول امنیت شهر باید پیگیر این موضوعات باشند و دقیقاً مشخص شود جریان پشت پرده این قضایا چیست؟

خلیل‌آبادی گفت: علاوه بر مسأله سودجویی و ارزش مادی آثار گم شده به نظر می‌رسد که این قضایا پشت پرده‌ای داشته باشد، بنابراین وزارت میراث فرهنگی باید درباره گم شدن آلبوم ناصری پاسخگو باشد. 

رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اموال میراثی متعلق به همه مردم است و سابقه تاریخی این اموال پاسخگو بودن بیشتر مسؤولان وزارت میراث فرهنگی را دوچندان می‌کند و باید مشخص شود که چرا به خوبی از اموال و میراث تاریخی در کاخ گلستان مراقبت نشده است. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: