• سه شنبه ٤ شهريور ١٣٩٩-١٤:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٦٤
محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران:

مدیریت شهری در مقایسه با سال‎های پیش، بیشترین تلاش را برای تکریم شعائر به کار بسته است

محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزارش های رسیده حکایت از آن دارد که شهرداران مناطق، سازمان های متولی و معاونت فرهنگی و اجتماعی، و سازمان فرهنگی و هنری در مقایسه با سال های پیش، بیشترین تلاش را برای تکریم و تعالیم شهر تهران به کار بسته، که موجب شفافیت و تشکر فراوان است. و آمار اقدامات نیز موید این پیشرفت هم به صورت کمی و کیفی دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا، در دویست و سی و سومین جلسه شورا، گفت : چندی است که به صورت همزمان و سازمان یافته، نهادهای تبلیغاتی و سازمان های اطلاع رسانی، از جمله برخی شبکه های صدا و سیما، در یک هماهنگی آشکار و نانوشته و غیر متعارف، سعی در تخریب مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر نموده، که چرا در ایام عزای حضرت ابا عبدالله(ع) شهر سیاهپوش و تجهیز نشده است، و تمهید کافی نشده است؟
 
‎ ‎حق شناس تاکید کرد : در حالی که گزارش های رسیده حکایت دارد، شهرداران مناطق، سازمان های متولی و معاونت فرهنگی و اجتماعی، و سازمان فرهنگی و هنری در مقایسه با سال های پیش، بیشترین تلاش را برای تکریم و تعالیم شهر تهران به کار بسته، که موجب شفافیت و تشکر فراوان است. و آمار اقدامات نیز موید این پیشرفت هم به صورت کمی و کیفی دارد.
 
نکته عجیب اینکه، مشخص نیست علت این تهاجم غیر منصفانه و افزایش سطح مطالبات و توقعات، با این شدت که مسیری منطقی را طی نمی کند، چیست ؟
 
‎وی گفت: گویا منتقدین محترم خبر ندارند، که در این شهر ده ها سازمان و نهادهای کوچک و بزرگ وجود دارند، که فلسفه تاسیسشان این بوده و کار ذاتی آنها همین است. و برای این وظیفه هزاران میلیارد بودجه از بیت المال و مسلمین دریافت می دارند.
 
‎حق شناس ادامه داد:آیا در این شهر اوقاف و خیریه وجود ندارد؟ آیا در این شهر هزاران مسجد و سازمان امور مساجد تعطیل هستند؟ آیا در این شهر دفتر تبلیغات اسلامی با ده ها شعبه موجود نیست؟  آیا در این شهر دفتر تبلیغات اسلامی وجود خارجی ندارد؟ ‎آیا در این شهر ده ها بنیاد کوچک و بزرگ چون مستضعفان، و 15 خرداد، بسیج و اوج  با مسئولیت مستقیم فرهنگی موجود نیستند؟ آیا در این شهر ستاد برگزاری نماز جمعه مسئولیتی ندارد؟ آیا در این شهر هزاران شعبه بانک و ده ها سازمان و وزارتخانه ( وزارت فرهنگ و ارشاد سلامی ) و دیگر سازمان های مربوطه ) محو بودند؟ آیا این رویکرد که همیشه مسئولیت به عهده مردم متدین و عاشقان ابا عبداله بوده، و به بهترین نحوه هم صورت می گرفته است، باید بهانه ای برای تهاجم و تخریب  و طرح پرسش های بدون اساس باشد؟
 
یاد خوش سهراب به خیر، و شادی که فرمود
 
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.
 
 
233-13

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: