• يکشنبه ٣٠ شهريور ١٣٩٩-١١:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٢٧
زهرا صدراعظم نوری در تذکری به شهرداری تهران ؛

بی توجهی به جذب تحصیلکرده های رشته محیط زیست در آزمون استخدام دستیار مدیران شهری جای انتقاد دارد

رییس کمیسیون سلامت،محیط ‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در آزمون استخدام دستیار مدیران شهری به جذب تحصیل‌ کرده‌های رشته محیط‌زیست بی‌توجهی کرده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدراعظم نوری، در جریان دویست و سی و هفتمین جلسه شورا طی تذکری گفت: در بودجه شهرداری بعد از حوزه حمل و نقل که بیشترین بودجه را به خود اختصاص می دهد، حوزه خدمات شهری و ایمنی بیشترین بودجه را دارد و تقریبا از کل بودجه حوزه‌ها، ۲۰ ممیز ۸صدم آن مربوط به حوزه خدمات شهری و مدیریت بحران است.

او ادامه داد: اما در بین رشته‌های مورد نیازی که برای آزمون دستیاری شهرداری تهران اعلام شده، علوم اقتصادی، علوم اجتماعی، مدیریت، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی ارتباطات، معماری و شهرسازی مشاهده می‌شود و رشته هایی که مربوط به حوزه محیط زیست، ایمنی، خدمات و فضای سبز است در این لیست اصلا قرار ندارد.

 

نوری با تاکید بر اینکه رشته‌های گروه محیط زیست باید در گروه درخواست های شهرداری تهران باشد گفت: اینها رشته هایی است که حتما باید جزو درخواست ها باشد؛ رشته محیط زیست با گرایش آب، زیست شناسی گیاهی، مهندسی ایمنی، مهندسی طراحی محیط زیست، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مهندسی آبخیزداری، مهندسی فضای سبز از مواردی هستند که باید در این آزمون به آنها توجه می‌شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات ایمنی شورای شهر تهران گفت: جای تعجب دارد که برای حوزه‌ای که بخش عمده‌ای از اعتبارات و ماموریت های شهری در آن انجام می شود در آزمون استخدامی اصلا توجهی نشده است. چطور ما تعدادی دستیار را جذب می‌کنیم و اصلا این رشته ها را در نظر نمی گیریم. بنابراین خواهش می‌کنم معاونت برنامه ریزی به این نکته توجه کند تا اقدام خوبی که انجام داده، اقدامی کامل باشد.

237-4

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: