• يکشنبه ٣٠ شهريور ١٣٩٩-١٦:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٠٤٠
علی اعطا در دویست و سی و هفتمین جلسه شورا خواستار شد

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده باغات در شورای شهر تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده باغات تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،  علی اعطا، در دویست و سی و هفتمین جلسه شورا، و در جریان بررسی دو فوریت طرح تقویم زمانی جلسات شورا، درباره ضرورت بررسی به موقع پرونده باغات شهر تهران اظهار داشت: بسیاری از اعضای شورا استدلال می

کنند که فرآیند تشخیص و تعیین باغات باید اصلاح شود. اما اصلاح این روند زمان بر است. و اعضای شورا تاکنون این اصلاح را انجام ندادند.

وی افزود: معتقدم اگر ۲۱ عضو شورای شهر نیز بسیج شوند، تا آیین نامه باغات را اصلاح کنند. آیین‌نامه‌ای که در شورای استان ها و مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده است، باز هم زمان برای این کار کافی نیست.

اعطا با تاکید بر اینکه ‌نمی توانیم فرایند تشخیص باغات را به دلیل اشکالاتی که در آیین‌نامه وجود دارد، مختل کنیم. تاکید کرد : اعضای شورای شهر کار مهمتری بجز رسیدگی به مسائل جاری شهروندان که تشخیص باغات نیز از آن جمله است، ندارند.

 وی تاکید کرد: ماندن پرونده های باغات در شورای شهر، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند، که باید هرچه سریعتر به این پرونده‌ها رسیدگی شود.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گاهی برخی پرونده‌ها سه ماه در نوبت صحن می مانند، گفت: ما منتقد هستیم، که چرا فرایند صدور پروانه گاهی تا یک سال طول می‌کشد. از سوی دیگر با پرونده هایی مواجه هستیم، که سه ماه در نوبت صحن هستند. این برخورد دوگانه چه معنایی دارد.

وی از اعضای شورای شهر تهران خواست، تا به پیشنهاد کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری مبنی بر اختصاص جلسه های سه شنبه شورای شهر به رسیدگی سریعتر به پرونده باغات شهر تهران رای مثبت دهند.

 

237-16

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: