• چهارشنبه ٧ آبان ١٣٩٩-٢٠:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٩٤٤٠
اعطا در دیدار با خانواده شهید اندرزگو ‏‎مطرح کرد؛

مجاهدت‌های شهدا نباید به فراموشی سپرده شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بايد به گونه اى مديريت كرد كه به استناد برخى كجروى‌ها، ارزشهاى اصلى انقلاب و جمهورى اسلامى زير سوال نرود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران شب گذشته(سه شنبه) علی اعطا، عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای شهر تهران در منزل خانواده شهید علی اندرزگو از شهدای انقلاب اسلامى حضور پیدا کرد. در این دیدار همسر و فرزند شهید اندرزگو به نقل خاطراتی از دوران مبارزات و تعقيب و گريزها در دوران مبارزه با رژيم پهلوى پرداختند.

همسر شهید در این دیدار ضمن نقل خاطراتی از ایشان تأکید کرد که شهید اندرزگو متعلق به یک ملت بود نه فقط ما و خانواده. بخشش ما نسبت به کسانی که سال‌ها ایشان را مورد اذیت و آزار قرار دادند دردی را دوا نمى كند. آنها خانواده های بسیاری را داغدار کردند و باید یک ملت آنان را ببخشند.

شهید سید علی اندرزگو از مبارزان مسلح مخالف حکومت پهلوی و عضو هیئت‌های موتلفه اسلامی بود که با گروه‌های مختلفی ارتباط داشت. همین امر سبب شده بود ساواک تمام نیروهای خود را بسیج کند تا وی را دستگیر کند. به بیانی شهید اندرزگو دایره المعارف گروه های مبارزین بوده است.

سید محسن اندرزگو (فرزند شهید) هم توضیح داد که شهید قاسم سلیمانی چند ماه قبل از شهادتش به منزلمان آمد مادرم بدون تعارفات مرسوم گفت شما باید کنار این سید بزرگوار (مقام معظم رهبری) بمانید و او را تنها نگذارید. شهید سلیمانی گفت برای ما آرزوی شهادت کنید.

علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در این دیدار با اشاره به اینکه برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران مجاهدت های فراوان صورت گرفته است، گفت: امروز بايد مدافع ارزش هايى باشيم كه به خاطر آنها امثال شهيد اندرزگو به شهادت رسيدند. امروز بايد به گونه اى مديريت كرد كه به استناد برخى كجروى ها و اشكالات در عملكردها، ارزشهاى اصلى انقلاب و جمهورى اسلامى را زير سوال نرود.

وی تاکید کرد: نسلى كه دوران پهلوى را نديده است، اكنون به شدت در معرض تبليغات وسيع رسانه هايى است كه با ظاهر فريبنده، مسايل ديگرى را ترويج مى كنند كه با خواسته هاى اصيل ما فاصله فراوان دارد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: