• شنبه ١٣ دی ١٣٩٩-١١:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٢١٧
در دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورا صورت می‎گیرد:

بررسی یک فوریت الزام شهرداری به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده

اعضای شورای شهر تهران فردا بررسی لایحه «تعیین ضوابط کنترل آلاینده‌های هوا در پایانه‌های اتوبوسرانی و ترمینال ها» و یک فوریت «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده شهر تهران» را در دستور کار خود دارند.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‏الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورا در روز یکشنبه چهاردهم دیماه از ساعت 8:45 تا 12 برگزار میشود.

در آغاز این جلسه، نطق پیش از دستور الهام فخاری برگزار شده و سپس طرح یک فوریتی «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده شهر تهران» بررسی میشود.

در ادامه گزارشهای حسابرس رسمی شورا درخصوص  سازمان بهشت زهرا و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی 1399 قرائت میشود.و لایحه شهردار تهران درخصوص  طرح بهره‌برداری از پیادهروها بررسی شده و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت میشود.

همچنین در این جلسه مجمع عمومی عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برگزار شده و لایحه شهردار تهران درخصوص تعیین ضوابط کنترل آلایندههای هوا در پایانههای اتوبوسرانی و ترمینالها بررسی شده و گزارش کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری قرائت خواهد شد.

سپس لایحه شهردار درخصوص «تعیین ضوابط کنترل آلاینده‌های هوا در پایانه‌های اتوبوسرانی و ترمینال ها» و همچنین لایحه «بهره‌برداری از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی بوستانهای بزرگ مقیاس» بررسی خواهد شد.

در ادامه سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری تهران و لایحه شهردار تهران درخصوص «بهره‌برداری از طرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی بوستان‌های بزرگ مقیاس» بررسی میشوند.

همچنین در این جلسه انتخاب شش نفر نماینده شورا از شخصیت‌های صاحب نظر در حوزه‌های ماموریتی موضوع بند «چ» ذیل تبصره دوم اصلاحی مصوبه «اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی» و بررسی لایحه شهردار تهران موضوع انتخاب ۲ نفر کارشناس متخصص جهت عضویت در سازمان نوسازی شهر تهران در اجرای بند «د» ذیل ماده نهم اساسنامه شرکت مذکور بررسی شده و گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری قرائت می‌شود.

در پایان هم بررسی طرح « الزام شهرداری تهران به توجه به ظرفیتهای گردشگری در فرآیند بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران و ایجاد لایه گردشگری در نقشه‌های این طرح» و بررسی لایحه شهردار تهران درخصوص «مجوز واگذاری حق بهرهبرداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران» در دستور کار قرار خواهند گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: