• دوشنبه ١٥ دی ١٣٩٩-١١:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٢٦٥
هاشمی:

ساخت یادمان شهید سلیمانی باید زودتر انجام می شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم بود یادمان شهید سلیمانی در تهران تا امروز افتتاح می شد، اما چون آقای حناچی روی جمع آوری همه ایده‌ها حساسیت داشتند، ساخت آن طول کشید.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از مهر، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آیین آغاز عملیات اجرایی یادمان شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان که صبح امروز در بوستان دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد. به حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم فوت و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در آن زمان با سخنان خود به مادرم روحیه می‌داد.
 
وی از در اختیار گذاشتن یکی از انگشترهای شهید حاج قاسم برای دفن با پیکر مرحوم هاشمی رفسنجانی سخن گفت.
 
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مطالعات و نگاه شهید سلیمانی در زمینه استکبار ستیزی و صهیونیست ستیزی گفت: این بزرگوار در موضوع استکبار ستیزی و صهیونیست ستیزی در خط مقدم قرار داشت و در این مسیر هیچ وقت ترسی به خودش راه نمی‌داد.
 
هاشمی با اشاره به اینکه در شورای شهر تهران همان زمانیکه شهادت اتفاق افتاد به فوریت مصوبه ساخت یادمان برای این شهید بزرگوار را به تصویب رسید، گفت: لازم بود این یادمان تا امروز افتتاح می‌شد اما چون آقای حناچی بر روی جمع آوری همه ایده‌ها حساسیت داشتند، ساخت آن طول کشید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: